Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: از اعلام تاریخ آغاز تمرینات تیم‌ها اطلاعی ندارم و هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

به گزارش ایمنا، سهیل مهدی بعد از نشست مدیران برخی از باشگاه‌ها اظهار کرد: هیچ مساله جدید وجود نداشت و همان مواردی که طی روزهای گذشته صورت گرفته در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت.

وی در خصوص اینکه هر سال باشگاه‌ها با لابی با وجود بدهی ها در مسابقات شرکت می‌کنند و آیا در این جلسه بحثی در این زمینه صورت گرفته است، عنوان کرد: از قبل قرار بر این بوده که مجوز باشگاه‌های بدهکار هرگز صادر نشود و این موضوع مربوط به امروز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد تمرینات  تیم‌ها از 20 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تیم‌ها به زودی تمرینات خود را آغاز می‌کنند، تصریح کرد: اطلاعی در این زمینه ندارم، اول برگزاری تمرینات را آزاد کنند و بعد لیگ را ما شروع کنیم. هنوز ستاد مبارزه با کرونا چیزی در مورد آغاز تمرینات به ما اعلام نکرده است.

مهدی در خصوص اینکه شایعه شده بازی ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود، تصریح کرد: آن دیگر تصمیم ستاد کرونا است و ما در این زمینه تصمیم گیر نیستیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز خاطرنشان کرد: بحث متمرکز بودن از قبل توسط AFC مطرح شده  و تصمیم گیر آنها هستند آنها باید تقویم را اعلام کنند و ما در برنامه بازی ها بگنجانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رصد شده کدام تیم‌ها در این مدت غیر قانونی تمرین کرده اند تصریح کرد: خیر، در این زمینه اطلاعی کسب نشده است.

کد خبر 420166

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سهیل مهدی لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سپاهان کمیته علمی ستاد کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب