Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:23:28 GMT

جذب اعتبار دستگاههای اجرایی لرستان بهینه و هدفمند باشد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۴۶۷۳

جذب اعتبار دستگاههای اجرایی لرستان بهینه و هدفمند باشد

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز چهارشنبه در جلسه جذب اسناد خزانه افزود: مدیران دستگاه های اجرایی لرستان باید جذب اعتبارات را با آینده نگری در دستور کار خود قرار دهند نه اینکه صرفا به دنبال جذب اعتبار بوده و در طرح های غیرضروری یا دارای اهمیت کمتر هزینه کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه پیمانکاران از طرح های بسیار کوچک که حتی ارزش ایجاد و تجهیزکارگاه ندارد استقبال نمی کنند مدیران باید بر اساس قانون و با رعایت مقررات، این اعتبارات را تجمیع کرده و برای طرح های بزرگتر و موثرتر لحاظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زمان تمدید جذب اعتبارات عمرانی از پایان تیر به پایان شهریورماه امسال گفت: نباید محتوا را فدای شکل کرد بنابراین مدیران بایستی هوشمند بوده و به نحوی برنامه ریزی کنند که جذب اعتبار در مهلت قانونی و بر اساس اولویت طرح ها باشد.

استاندار لرستان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۶۰ درصد اسناد یکساله تا پایان اردیبهشت و ۱۰۰ درصد آن باید تا پایان خرداد امسال جذب شود.

خادمی در خصوص اسناد استانی نیز افزود: ۲۵ درصد تا پایان اردیبهشت، ۵۰ درصد تا پایان خرداد و ۸۰ درصد تا پایان تیر جذب و تعیین تکلیف و تا ۱۵ مرداد نیز باید پرونده تمامی این اعتبارت بسته شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته و اوایل امسال به دلیل سیل و بیماری کرونا فعالیت های اجرایی تا حدودی دچار مشکل شده  و برخی طرح های عمرانی به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل درآمد که به همین منظور مهلت جذب اعتبارات تمدید شده است.

استاندار لرستان گفت: چنانچه دستگاهی در جذب اعتبار ضعیف عمل کند اعتبار مانده آن به مابقی دستگاهها اختصاص خواهد یافت.

برچسب‌ها استانداری لرستان اعتبارات لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان اعتبارات لرستان استانداری لرستان اعتبارات لرستان جذب اعتبار تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوود منظور در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: با هدف تمرکز زدایی در بودجه، اعتبارات طرح‌های استانی تملک دارایی‌های ثابت با ۳۰ درصد رشد از ۱۲۰ به ۱۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

معاون رئیس جمهور افزود: همچنین با افزایش تعداد طرح‌های استانی ویژه از ۳۸۷ به ۹۵۹ طرح، امکان نظارت استانداران بر اجرای طرح‌ها افزایش یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی