Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت والیبال گفت: سطح دانش و فنی مربیان ایرانی بالاست و ما در رده‌های پایه این موضوع را به خوبی دیدیم و به نظرم در شرایط فعلی بهترین فرصت است که به مربیان ایرانی اعتماد کنیم.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی والیبال کشورمان گفت: من فکر می‌کنم این موضوع باید در فدراسیون والیبال و بر اساس یک سیاست‌گذاری تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک کمیته فنی و مشاوره باید در فدراسیون تشکیل و در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری شود. من فکر می‌کنم در شرایط فعلی بهترین فرصت است که به مربیان ایرانی اعتماد کنیم. البته شرایط کمی سخت است، به این خاطر که یک سال دیگر تا المپیک زمان باقی مانده اما باید شرایط مالی و سیاست‌گذاری‌های فدراسیون بررسی شود و در نهایت تصمیم بگیریم.

وی گفت: هر مربی ایرانی هم که برای تیم ملی انتخاب شود باید حمایت فدراسیون را داشته باشد. بدون شک اگر فدراسیون مانند مربیان خارجی که از آنان حمایت می‌کند از مربیان ایرانی هم حمایت کند، نتیجه خواهند گرفت. هر مربی ایرانی هم که انتخاب شود باید از فیلتر کمیته فنی بگذرد و با آنها تعامل داشته باشند. البته این موضوع فرقی ندارد و باید در مورد مربیان خارجی هم چنین نظارت صورت گیرد.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان اظهار کرد: به نظرم استفاده از مربیان خارجی در یک مقطعی جوابگو است و در شرایطی که والیبال ما در رنکینگ هشتم جهان قرار دارد و تمامی بازیکنان حرفه‌ای هستند و نوع تمرین کردن و بدنسازی را به خوبی می‌دانند. بنابراین آنها در چرخه حرفه‌ای‌گری قرار گرفته‌اند و با هر مربی می‌توانند به خوبی رو به جلو بروند. اینکه می‌گویند بازیکنان مربیان ایرانی را قبول ندارند، من به چنین چیزی اعتقاد ندارم به این خاطر که بازیکنان ما بسیار حرفه‌ای و با شخصیت هستند و با هر مربی می‌توانند به خوبی کار کنند.

محمودی عنوان کرد: یکی از معضلات همیشگی والیبال ما این است که مربیان رده‌های پایه که شخصیت و تاکتیک بازیکنان را از همان ابتدا می‌سازند، مورد توجه قرار نمی‌گیرند و با کمترین پرداختی باید در والیبال ایران کار کنند. ما اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید شرایط را تغییر دهیم. مثلاً کشور ایتالیا ولاسکو را به عنوان مشاور خود در بخش پایه انتخاب کرده و سیستم لیگ را تغییر داده است. ما هم باید به همین سمت و سو برویم. شاید حضور یک مربی خارجی تنها پنج درصد مثمر ثمر باشد و ما باید در شاخصه‌های دیگر همچون استعدادیابی، رده‌های پایه و تغییر سیستم لیگ تحول ایجاد کنیم. با این حال معتقدم طبق سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌هایی که فدراسیون در نظر دارد باید مربی انتخاب شود.

وی گفت: ولاسکو در والیبال ایران تحول گسترده‌ای به وجود آورد. این مربی طبق اهداف و برنامه محور پیش رفت و توانست تحولی عظیم در والیبال ایران به وجود بیاورد. برای انتخاب مربی بعدی هم باید کمیته‌ای از مشاوران تشکیل شود و بر اساس معیارها و ملاک‌ها و همچنین برنامه‌هایی که فدراسیون دارد، یک مربی انتخاب شود.

محمودی در مورد بازنشستگی داورزنی از ریاست فدراسیون والیبال گفت: از چنین چیزی بی‌خبر هستم. داورزنی یکی از مدیران قدرتمند ورزش ایران است. در زمان انتخابات ما با هم رقیب بودیم اما الان دوست و همراه هستیم. من به عنوان کسی که سال‌ها برای تیم ملی بازی کرده در شرایط فعلی هر کمکی که از دستم بربیاید برای والیبال انجام خواهم داد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال داورزنی بهنام محمودی ایگور کولاکوویچ مربیان ایرانی انتخاب شود تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ والیبال روسیه پس از حدود هفت ماه رقابت قهرمان خود را شناخت و تیم زنیت کازان با برتری برابر دینامو مسکو توانست قهرمان سوپرلیگ والیبال روسیه شود.

این دوازدهمین قهرمانی زنیت کازان در لیگ برتر والیبال روسیه بود که با سرمربیگری آلکسی وربوف لیبروی اسطوره‌ای سابق تیم ملی والیبال روسیه به دست آمد. دستیار وربوف در زنیت یک نام آشنا بود، توماس توتولو مربی سابق تیم ملی والیبال ایران این فصل با هماهنگی خوبی که با وربوف داشت توانست زنیت را قهرمان سوپر لیگ روسیه کند.

در این تیم بازیکنان شاخصی چون ماکسیم میخاییلوف، میکا کریستنسون، سام درو و آرتم وولوویچ بازی می کنند و یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر جهان به شمار می روند که محرومیت از حضور در مسابقات اروپایی باعث شده تا آنها نتوانند قدرت خود را در لیگ قهرمانان اروپا به رخ رقبای لهستانی و ایتالیایی بکشند.

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال