Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره با اشاره به پرتاب موفق ماهواره نور عنوان کرد: این موفقیت نتیجه ایمان به خداوند، اعتماد به نفس و کار جهادی است که علیرغم تحریم های آمریکا به ثمر رسید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره امروز (چهارشنبه) در صفحه توئیترش با اشاره به پرتاب ماهواره نور اعلام کرد: «سُبْحَانَ الَّذِی سَخَّرَ لَنَا هَٰذَا وَمَا کُنَّا لَهُ مُقْرِنِینَ (الزخرف-13)

ماهواره نور به عنوان اولین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران با موفقیت به فضا پرتاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موفقیت نتیجه ایمان به خداوند، اعتماد به نفس و کار جهادی است که علیرغم تحریم های آمریکا به ثمر رسید. الله اکبر و ولله الحمد.»

به گزارش فارس، ماهواره نور به عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه) از ماهواره بر قاصد از کویر مرکزی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب و در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت.

این ماهواره‌بر سه مرحله‌ای و ترکیبی از سوخت جامد و مایع است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماهواره نور دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره ایران سپاه پاسداران ماهواره نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه حمایت از غزه در دانشکدگان هنر‌های زیبای دانشگاه تهران

دفتر جامعه اسلامی دانشجویان تصمیم گرفت تا با زبان هنر دوباره غزه را بر سر زبان‌ها بیاورد و مانع از فراموشی در اذهان گردد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی در این ۷۶ سال اشغالگری برگه ننگینی در دفتر عمر بشریت رقم زده است. بعد از شکست ترمیم ناپذیری که این رژیم در عملیات طوفان الاقصی خورد فشار‌ها و جنایت‌های خود را شدیدتر و دیوانه وار اعمال کرد به طوری که عمق شرارت این رژیم در این ۷ ماه بر همگان در سراسر جهان آشکار گردید.

اینک در جای جای این کره خاکی، انسان‌های بیدار علیه اسرائیل به پا خاسته اند و خواستار متوقف کردن این ماشین جنایت شده اند. در این بین مردم مظلوم غزه تحت شدیدترین فشار‌ها و کشتار‌ها مقاومت کرده اند و سزاوار تحسین اند.


بعد از عملیات غرورآفرین وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه تجاوز این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق، دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان هنر‌های زیبا دانشگاه تهران بر آن شد تا با زبان هنر دوباره غزه را بر سر زبان‌ها بیاورد و مانع از فراموشی در اذهان گردد.

زبان انتخاب شده تایپوگرافی در قالب نمایشگاه است و از سوم اردیبهشت ماه در سالن نمایشگاه دانشکدگان هنر‌های زیبا برگزار شد و در معرض دید مخاطبین قرار گرفت.

یکی از بخش‌های ویژه این نمایشگاه آثاری از تایپوگرافی فارسی به روش نگاره‌های چینی بود که در عین جذابیت از لحاظ بصری و هنری انتقال دهنده مفاهیم مرتبط با مقاومت فلسطین و غزه بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه حمایت از غزه در دانشکدگان هنر‌های زیبای دانشگاه تهران
  • شبح جنگ چگونه از ایران دور شد؟
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم
  • ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست