Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:18:46 GMT

شمار تلفات کرونا در اسپانیا به ۲۲ هزار نفر نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۵۰۰۹

شمار تلفات کرونا در اسپانیا به ۲۲ هزار نفر نزدیک شد

شمار قربانیان ویروس کرونا در اسپانیا در حالی به ۲۲ هزار نفر نزدیک شده که شمار ابتلای روزانه بعد از یک کاهش چشمگیر، مجددا رو به افزایش گذاشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، آمار منتشر شده از سوی نهادهای درمانی اسپانیا و بلژیک نشان می‌دهد که نمودار نزولی ابتلای روزانه به ویروس کرونا در این کشورها تا حدی کنترل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت اسپانیا - که در رتبه دوم کشورهای آلوده به ویروس کرونا در جهان است - امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۴۲۱۱ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

افزایش حدود ۲۰۰ نفری این آمار در مقایسه با روز گذشته در حالی است که شمار مبتلایان روزانه در این کشور روز سه‌شنبه برای اولین بار در چند هفته اخیر کمتر از ۴۰۰۰ نفر اعلام شده بود.

بر اساس آمار قرار گرفته روی وبگاه «مؤسسه درمانی کارلس سوم»، همچنین از روز گذشته تا کنون ۴۳۵  نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به دیروز شاهد افزایش جزئی است.

با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به ۲۰۸۳۸۹ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۲۱۷۱۷ تن افزایش یافت.

 

 

«سرویس سلامت عمومی فدرال» بلژیک نیز گزارش داد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۹۳۳ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده و برای دومین روز متوالی در یک هفته اخیر این رقم به زیر هزار نفر کاهش پیدا کرده است.

به نوشته وبگاه روزنامه «براسل‌تایمز»، همچنین از روز گذشته تا کنون ۲۶۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در بلژیک جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در بلژیک به ۴۱۸۸۹ نفر و شمار قربانیان آن نیز به ۶۲۶۲ نفر افزایش یافت.

اداره فدرال بهداشت عمومی سوئیس نیز گزارش داد شمار مبتلایان در این کشور به رقم ۲۸۰۶۳ نفر رسیده است.

به نوشته وبگاه «تریبون دو ژنو» تعداد کل بیمارانی که بر اثر ابتلا به این ویروس در سوئیس جان خود را از دست داده‌اند به ۱۴۷۸ نفر افزایش پیدا کرده است.

برآوردهای وبگاه «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد تعداد کسانی که در جهان به این بیماری مبتلا شده‌اند از دو و نیم میلیون نفر گذشته که سهم قاره اروپا از این میان، بیش از ۱ میلیون نفر یعنی حدود نیمی از تعداد کل مبتلایان در جهان است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اسپانیا کرونا بلژیک سوئیس کووید۱۹ ویروس کرونا روز گذشته تعداد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز شنبه از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر و شمار زخمی ها به ۷۷ هزار و ۴۳۷  نفر خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در چهار مورد جنایت، ۳۲  شهروند فلسطینی را شهید و ۶۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت