Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد  از بررسی 1547 اظهار نامه گمرکی در سال 98 در این اداره کل خبر داد  و گفت : از این تعداد 972 اظهارنامه صادراتی و 575 اظهارنامه وارداتی بوده است.

به گزارش برنا از اراک ، مهناز جعفریان بر اثرگزاری بی بدیل رعایت استاندارد های ملی و بین المللی برای دستیابی به بازار پایدار صادرات کالاها و خدمات و امکان حضور پررنگ و مؤثر در اقتصاد جهانی تأکید کرد و گفت: استانداردها به شیوه اجتناب ناپذیری میتوانند باعث بهبود کیفیت کالاهای صادراتی و در نتیجه رقابت پذیری بهتر در عرصه جهانی شوند به طوری که با تکیه بر تولید کالای استاندارد میتوان به مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اداره استاندارد استان مرکزی با اشاره به نامگذاری چندین سال پیاپی با عناوین مربوط به تولید داخلی توسط مقام معظم رهبری و به خصوص نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید، به نقش بی بدیل و اجتناب ناپذیر خدمات سازمان ملی استاندارد و به دنبال آن اداره های کل استاندارد استانی در شرایط موجود تصریح کرد: برای رسیدن به هدف جهش تولید در دوره تحریم ، بی شک نیازمند کیفیت پایدار و تولید رقابت پذیر در کالاها و خدمات هستیم که این مهم تنها با تکیه بر رعایت استانداردها امکان پذیر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه‌های حراج شده از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از مرکز مبادله ارز و طلای ایران، اصغر بالسینی با بیان اینکه سکه‌های ضرب‌شده و تحویل‌داده‌شده بانک مرکزی در حراج سکه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، شامل تمام سکه، نیم‌سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب بانک مرکزی هستند، اظهار داشت: همگی این سکه‌ها از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

وی ادامه داد: سکه تمام بهار آزادی عرضه‌شده در مرکز مبادله ایران، ۸.۱۳۶ گرم است. دارندگان توجه داشته باشند که عیار آن ۹۰۰ در هزار بوده و طرح روی سکه تمام بهار آزادی ضرب بانک مرکزی نیز تصویر امام خمینی (ره) و بارگاه امام رضا (ع) است.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به اینکه طرح دو طرف سکه ربع و نیم بهار آزادی نام مبارک امام علی (ع) و بارگاه امام رضا (ع) است، گفت: عیار هر دو سکه ۹۰۰ در هزار است. وزن نیم‌سکه ۴.۰۶۸ گرم است و این عدد برای ربع سکه ۲.۰۳۴ گرم است.

بالسینی در پایان با تاکید بر اینکه عیار هر سه نوع سکه تحویل‌داده‌شده در مرکز مبادله ایران، ۹۰۰ در هزار و معادل ۲۱.۶ است، بیان کرد: دارندگان این سکه‌ها مراقب افرادی باشند که با طرح مسائل واهی درباره عیار و کیفیت سکه تحویلی مرکز مبادله به دنبال سوءاستفاده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است
  • سکه‌های حراج شده از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند
  • سکه‌های حراجی مرکز مبادله استاندارد است؟
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان