Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@11:01:59 GMT

تغییر تقویم کوچ عشایر به استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۵۲۲۳

تغییر تقویم کوچ عشایر به استان اصفهان

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به کوچ ییلاقی عشایر به مقصد استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به مخاطرات جوی و شیوع بیماری کرونا، کوچ بهاره عشایر دو هفته نسبت به تقویم معمول تغییر کرده است.

وی افزود: اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده متناسب با پروتکل‌های بهداشتی در اختیار عشایر استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان قرار خواهد گرفت و در دوازده گلوگاه ورود به اصفهان این عشایر غربالگری خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت ۴۷ هزار نفری عشایر که اصفهان را ییلاق خود می‌کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه عشایر استان اصفهان شامل ایل قشقایی و بختیاری هستند، تصریح کرد: جمعیت این عشایر که اصفهان را به مقصد ییلاق انتخاب می‌کنند بالغ بر ۴۷ هزار نفر است که در سال‌های گذشته در اردیبهشت ماه راهی شهرستان‌های فریدونشهر، چادگان، سمیرم و شهرضا می‌شدند که امسال کوچ ییلاقی آنها به تعویق افتاده است.

وی با اشاره به مکاتبات با استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان جهت رعایت تقویم کوچ عشایر گفت: عشایری که خارج از تقویم کوچ امسال به مناطق ییلاقی کوچ کنند پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت و اگر کسی خواست تمرد کند به مراجع قضائی معرفی می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان اصفهان اصفهان تقویم کهگیلویه و بویراحمد مدیریت بحران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اوقات شرعی امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هجری خورشیدی ، مصادف با ۱۹ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی در گیلان به این شرح است:

هنگام اذانِ صبــحِ امروز ســاعت ۳ و ۴۵ دقیقه 

طلوعِ آفتابِ امروز ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه 

اذانِ ظهـــر امروز ساعت ۱۲ و ۹ دقیقه 

اذان مغرب امروز ســـــاعت ۱۹ و ۱۸ دقیقه 

و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت ۲۳ و ۲۲ دقیقه 

دیگر خبرها

  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • سالی خاص در تاریخ زمین؛ این کوه باعث شد تابستان از تقویم حذف شود +تصویر
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویم و اوقات شرعی یک شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویم و اوقات شرعی شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • تقویم نجومی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳