Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد از ادامه مهلت ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در طرح ولایت، تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید شورابی مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری طرح ولایت در تابستان ۹۹ در مشهد مقدس، گفت: بیست‌وپنجمین دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی با محور‌های خداشناسی، معرفت‌شناسی، انسان‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق، فلسفه سیاست با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و سازمان بسیج دانشجویی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شورابی با بیان اینکه شرکت در طرح ولایت برکات بسیاری برای دانشجویان مومن و معتقد به آرمان‌های بلند اسلامی به همراه دارد، تصریح کرد: دانشجویی که براساس مبانی صحیح اندیشه اسلامی قدم در میدان‌های مبارزه فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می‌گذارد، می‌تواند حق و باطل را به درستی تشخیص دهد و برای انجام تکالیف الهی ثابت‌قدم باشد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به برگزاری دوره‌های طرح ولایت دارند، به طوری که شرکت‌کنندگان در این طرح ۷ دیدار اختصاصی در ۲۴ سال اخیر با رهبر معظم انقلاب داشته‌اند. توصیه می‌شود دانشجویانی که تابستان فرصت دارند ثبت‌نام و شرکت در این دوره را از دست ندهند.

مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ثبت‌نام از طریق سایت http://tvelayat.ir تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: این دوره ۴۰ روزه تابستان در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و بازه زمانی آن متعاقباً اعلام می‌شود. آزمون مجازی از ۲۱ فروردین نیز شروع شده و دانشجویان می‌توانند با پیش ثبت‌نام در سایت طرح ولایت در آزمون مجازی شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی توافق سال گذشته با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، ۴ واحد از دروس معارف (اندیشه ۱ و انسان در اسلام) دانشجویان این دانشگاه که در طرح شرکت می‌کنند، کاسته شود که بخشنامه آن سال گذشته توسط دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.

شورابی در پایان گفت: استقبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت طرح ولایت سال ۹۹ قابل توجه بوده به طوری که تاکنون بیش از دوبرابر سال ۹۸ در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طرح ولایت دانشگاه آزاد اسلامی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی بسیج دانشجویی طرح ولایت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند

رئیس دانشگاه فرهنگیان از بورسیه ۱۰ هزار نفر از دانشجویان کشور توسط دانشگاه فرهنگیان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رجبعلی برزویی؛ رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند، اظهار کرد: امسال 10 هزار دانشجو با بورسیه جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند.

وی افزود: دانشجویانی که دو سال از تحصیلشان در دانشگاه گذشته است با حداقل شرط معدل و شرایط متعدد برای بورسیه در آموزش و پرورش فراخوان می‌شوند و به عنوان نیروی وزارت آموزش و پرورش حقوق هم دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: این گروه از دانشجویان علاوه بر دروسی که در دانشگاه اصلی خود می‌خوانند، دروس معلمی را در دانشگاه فرهنگیان سپری خواهند کرد و در نهایت صاحب دو مدرک از دانشگاه اصلی و دانشگاه فرهنگیان می‌شوند.

این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور "معلم" می‌شوند

به گزارش تسنیم، دانشگاه فرهنگیان پیش از این از جذب دانشجویان دو مدرکی خبر داده بود براساس این طرح که برای نخستین بار در ایران اجرا می‌شود، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه‌های برتر کشور نسبت به پذیرش دانشجومعلم به طور مشترک اقدام می‌کنند.

بر این اساس این دانشجومعلمان حداقل دوسال از تحصیل خود را در دانشگاه اصلی یا دانشگاه مادر هستند و در آنجا فقط دروس تخصصی را می‌گذرانند و در صورت تایید صلاحیت عمومی آنها  از ابتدای سال سوم  و یا چهارم برای گذراندن دروس تخصصی حرفه معلمی به دانشگاه فرهنگیان منتقل می‌شوند.

این شیوه فعلا در پنج آموزش ریاضی، فیزیک، شیمی زیست‌شناسی و آموزش کودکان با نیازهای ویژه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند