Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان جانشین رییس ستاد استهلال هرمزگان از استقرار ۱۳ گروه استهلال برای رویت هلال ماه مبارک رمضان در هرمزگان خبر داد.

مهدی پریمی صبح امروز(سوم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۱۳ گروه استهلال برای رویت هلال ماه رمضان در مناطق مختلف هرمزگان مستقر می‌شوند، افزود: گروه‌های استهلال غروب پنجشنبه چهارم اردیبهشت در ارتفاعات استان برای رویت هلال ماه رمضان  اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رییس ستاد استهلال هرمزگان بیان کرد: در هر گروه چهار نفره یک سرگروه، روحانی، رصدگر و محاسبه گر حضور دارد که به تلسکوپ و دوربین‌های دو چشمی و عکاسی مجهز هستند.

پریمی اضافه کرد: گروه استهلال سپاه در بندرعباس هم با حضور یک کارشناس در پایگاه نیرو‌های مسلح واقع در کوه گنو مستقر می‌شوند.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده هلال ماه رمضان گزارش آن به دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تایید نهایی ارسال می‌شود.

جانشین رییس ستاد استهلال هرمزگان خاطرنشان کرد: ملاک رویت هلال ماه است و در صورت مشاهده هلال، در جمع بندی صورت گرفته از دفتر رهبری اعلام می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی رویت هلال ماه گروه استهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم

به گزارش قدس آنلاین، «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با پیروزی زردپوشان همراه بود، از گرویدن خود به دین مبارک اسلام خبر داد.

او در این خصوص اظهار کرد: مسئله شخصی من با کارهای حرفه‌ای جداست. با افتخار به دین مبارک اسلام گرویدم. من اکنون عضو یک خانواده ایرانی هستم و قصد داشتم در پایان فصل این موضوع را اعلام کنم.

دیگر خبرها

  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان