Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:32:49 GMT

شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌ رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۵۳۶۲

شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌ رژیم صهیونیستی

باشگاه اسیران فلسطینی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، نور جابر البرغوثی، اسیر فلسطینی در زندان النقب به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، این انجمن اعلام کرد، البرغوثی ناگهان در داخل زندان از هوش رفت، اما تعلل سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در کمک‌رسانی به او، منجر به شهادت این اسیر فلسطینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی شهادت این اسیر اوضاع داخل زندان صحرایی النقب ملتهب شد و گروه‌های فلسطینی نیز واکنش نشان دادند. در همین راستا، جبهه مردمی آزادی‌بخش فلسطین اداره زندان‌های اشغال‌گر را مسؤول شهادت البرغوثی دانست.

جبهه مردمی آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد، رژیم اشغال‌گر با کوتاهی خود در نجات اسیر شهید و تاخیرش در درمان وی جنایت جدیدی در حق اسرای فلسطینی مرتکب شد و این جنایت به کارنامه جرایم مستمر این رژیم اضافه می‌شود که به سیاست اهمال‌کاری عامدانه پزشکی ادامه می‌دهد و در جریان آن ده‌ها تن از اسرا طی سال‌های اخیر به شهادت رسیده‌اند.

این جبهه با درخواست از نهادهای بین‌المللی برای نجات جان اسرای بیمار در زندان‌های اشغال‌گر، بر ضرورت مستند کردن جنایت‌های این رژیم و ارجاع فوری آن به دادگاه‌های بین‌المللی تأکید کرد.

حازم قاسم،‌ سخنگوی جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت این اسیر فلسطینی گفت، اداره زندان‌های اشغال‌گر جنایت جدیدی را در راستای سیاست‌های سهل انگاری پزشکی مرتکب شده است؛ سیاستی که امروز اسیر شهید نور البرغوثی را هدف قرار داد. سهل انگاری پزشکی عامدانه رژیم اشغال‌گر در حق اسرا نشانگر برخورد جنایت‌کارانه مسؤولان زندان‌های رژیم صهیونیستی است که تمامی قوانین و عرف انسانی را زیر پا می‌گذارند.

وی گفت، این سیاست که در اثر آن تاکنون ۲۲۳ اسیر به شهادت رسیده‌اند بیانگر عدم توانایی جامعه بین‌الملل در مجازات عاملان این جنایات پی در پی است و اینکه رهبران اشغال‌گر گمان می‌کنند فراتر از قوانین بین المللی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسیر فلسطینی زندان های رژیم صهیونیستی اسیر فلسطینی اشغال گر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم های آمریکا و انگلیس با حمایت همه جانبه و بی شرمانه بیشترین نقش را در جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی طی هفت ماه داشته اند، این دو رژیم اکنون در حال سرکوب قیام دانشجویی در حمایت از فلسطین هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «رژیم‌های آمریکا و انگلیس با حمایت همه جانبه و بی شرمانه بیشترین نقش را در جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی طی هفت ماه داشته‌اند!

این دو رژیم اکنون در حال سرکوب قیام دانشجویی در حمایت از فلسطین هستند.

آنها با انتشار اطلاعات نادرست و روایات و اخبار جعلی نمی‌توانند افکار عمومی جهان را از حمایت ننگین خود از جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین منحرف کنند.»

کد خبر 750521

دیگر خبرها

  • ارتکاب جنایت جدید رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه+فیلم
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • شهادت کودکان فلسطینی در حمله رژیم اسرائیل + عکس های دردناک
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت