Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وبگاه رسانه ای هالیوود ری‍‍‍‍‍‍‍پوتر تیم سه نفره شهاب حسینی، کوروش آهاری و الکس برتوو کمپانی ساخت و توزیع فیلم ‍پل مدیا را راه اندازی کرده اند. ‍پل مدیا که بتازگی فعال شده است، بنا دارد در یکی از رشته های فعالیت خود، فیلم های ایرانی و بین المللی را در ایالات متحده و خارج از کشور پخش می کند.

این سه بازیگر، کارگردان و تهیه کننده که شرکت Pol Media را تشکیل داده اند قصد دارند همانطور که از اسم شرکت بر می آید پلی باشند برای ایجاد ارتباط بین هنر، فرهنگ و سینمای ایرانی و بین المللی در ایالات متحده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل مدیا فیلم‌های ایرانی و بین المللی دیگری را هم در ایالات متحده و هم در خارج از کشور توزیع خواهد کرد و در عین حال رویدادهای زنده از جمله حضور بازیگران و فیلمسازان ایرانی و بین المللی و همچنین سایر برنامه های هنری، فرهنگی و سینمایی را نیز پخش خواهد کرد.

هالیوود ری‍‍‍‍‍‍‍پوتر می افزاید: این شرکت تازه تاسیس، در حال حاضر یک رویداد مستر کلاس زنده با حضور بهروز وثوقی و با اجرای شهاب حسینی تولید کرده است. ‍"پل مدیا" علاوه بر این چندین فیلم ایرانی را در داخل سینماها توزیع کرده است، از جمله این پنج فیلم کلاسیک ایرانیتنگسیر، قیصر، داش آکل، گوزنها و سوته دلان اشاره کرد.

در ادامه گزارش هالیوود ری‍‍‍‍‍‍‍پوتر به معرفی این سه شریک پرداخته است و نوشته است: شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

کورش آهاری اخیراً کارگردانی فیلم ترسناک آن شب را با بازی شهاب حسینی بر عهده داشته و جوایز متعددی را از جشنواره های معتبربرای فیلم های کوتاهش کسب کرده است.

آلکس برتوو نیز در مقام تولید کننده و فیلمساز در آن شب درکنار شهاب حسینی و کورش آهاری و فیلم Generations با پشتیبانی تام هنکس حضور داشته است و در سابقه کاری خود جوایز متعددی دارد.

برچسب‌ها اصغر فرهادی هالیوود ایالات متحده آمریکا شهاب حسینی کوروش آهاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصغر فرهادی هالیوود ایالات متحده آمریکا شهاب حسینی کوروش آهاری اصغر فرهادی هالیوود ایالات متحده آمریکا شهاب حسینی کوروش آهاری ایرانی و بین المللی ایالات متحده شهاب حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر بازنگری کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

دیگر خبرها

  • هاله غریط استعفا داد + جزئیات
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد