Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:25:02 GMT

استیضاح شهردار یاسوج رای نیاورد/مقدم همچنان شهردار ماند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۵۸۹۹

استیضاح شهردار یاسوج رای نیاورد/مقدم همچنان شهردار ماند

استیضاح شهردار یاسوج رای نیاورد و مقدم شهردار ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پس از آنکه ۱۰ روز پیش نشست پرسش و پاسخ شهردار یاسوج در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار و دو عضو پرسش‌گر از پاسخ‌های نستهن مقدم قانع نشدند صبح امروز مجددا نشستی تحت عنوان استیضاح برگزار و ۶ ساعت  به طول انجامید.

در این نشست اعضای شورا سوال‌های گذشته خود را مجددا طرح کردند و پس از پاسخ‌های نستهن مقدم، اعضاء از پاسخ‌ها قانع نشدند و  اما با توجه به قانون ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ عضو شورا، استیضاح رای نیاورد و مقدم شهردار ماند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شورای شهر یاسوج جلسه استیضاح شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد

 سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حالی که نزدیک به ۱۵ دقیقه در نشست خبری حضور داشت، پس از مطرح شدن سوالی درباره ستاره‌های تیمش اقدام به ترک سالن نشست کرد.

به گزارش ورزش‌سه، سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر نسبت به پرسپولیس که فقط به کسب سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول فکر می‌کرد، با آرامش بیشتری وارد زمین شد و وقتی سوت پایان به صدا درآمد مورایس به چیزی که در ذهن داشت و تیمش را برای رسیدن به آن آرایش داده بود، دست پیدا کرده بود. 

مورایس در نشست خبری هم پس از صحبت درباره مسایل فنی مسابقه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، اما در ادامه با سوالی مواجه شد که سبب شد این مربی پرتغالی تازه مشرف شده به دین اسلام از کوره در برود و اقدام به ترک نشست کند. 

سوالی که مورایس را مجاب کرد تا نشست خبری را ترک کند، درباره ستاره‌های تیمش بود و خبرنگار از او پرسید که آیا می‌توان دلیل عدم نتیجه‌گیری سپاهان را خرید ستاره‌های پرشمار و عدم توانایی باشگاه در مدیریت آنها عنوان کرد؟

ترک نشست از سوی مورایس در حالی رخ داده که این مربی پرتغالی معمولا در نشست‌های خبری به سوالات مختلف و حتی بی‌ارتباط با مسابقه پاسخ می‌دهد، اما پس از طرح این سوال تصمیم به ترک سالن خبری گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا