Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مولوی عبداللهی در جلسه بررسی مشکلات شهرستان درمیان، اظهار کرد: شهرستان درمیان حضور خوبی در انتخابات داشته است که این نشان از انقلابی بودن مردم منطقه دارد.

وی با بیان اینکه خدمت به خلق نه تنها دارای ثواب اخروی است بلکه در دنیا نیز همیشه ماندگار خواهد بود، افزود: با توجه به اینکه مذهب مردم شهرستان درمیان دو نوع شیعه و سنی است اما هیچگاه محبت و وحدت در بین مردم از بین نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان با اشاره به اینکه با تعامل بین برخی ادارات بسیاری از مشکلات مردم برطرف می‌شود، گفت: مردم شهرستان درمیان در سال ۱۳۷۲ املاکی را خریداری کردند که هنوز مکان آن‌ها مشخص نیست لذا پیگیری‌های زیادی انجام شد اما متأسفانه چون تعامل خوبی بین ادارات وجود نداشته تا کنون هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه مردم نظام را دوست دارند اما توقع دارند مسئولان در عمل خودشان را نشان دهند، عنوان کرد: تقاضا داریم بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در راستای توسعه شهرستان درمیان قدم‌هایی را بردارند.

شهرک صنعتی فعالی در شهرستان نداریم

مولوی عبداللهی بیان کرد: مردم شهرستان از تعطیلی کارخانه قند قهستان رنج می‌برند و بسیاری از کارکنان آن خانه نشین شدند لذا امیدواریم با پیگیری‌های لازم شاهد تحول و رفع مشکلات در این حوزه باشیم.

حجت الاسلام خزاعی، امام جمعه اهل تشیع شهرستان درمیان نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرستان درمیان شهرک صنعتی فعال و درستی ندارد و تنها کارخانه‌ای که فعالیت خوبی دارد سیمان باقران است.

وی با بیان اینکه در خصوص کارخانه قند قهستان هنوز اقدامی صورت نگرفته است که باید در دستور کار مسئولان باشد، افزود: تقاضا داریم ادارات و ارگان‌ها پروژه‌ها را پیگیری کنند و نگذارند سال‌های سال بر روی زمین بمانند.

امام جمعه اهل تشیع شهرستان درمیان با اشاره به اینکه شهرستان قهستان طی هشت سال گذشته حتی یک متر زمین از زمین و شهرسازی نگرفته است لذا در این خصوص اقدامات لازم باید صورت گیرد، عنوان کرد: مسئول باید تحرک داشته باشد لذا به گونه‌ای رفتار کنیم که در روز قیامت سربلند باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام جمعه انتخابات زمین شیعه و سنی قند بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان درمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه گذشته دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر کرج آغاز شده است تا زیر ۲۰ سال‌های فوتبال کشور تلاش خود را برای جلب نظر کادر فنی ادامه دهند.

این دوره از تمرینات تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6095281

دیگر خبرها

  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • یخ؛ جواهر کمیاب!