Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ معظمی گودرزی از اجرای طرح پاکسازی نقاط مختلف شهرستان کرج طی ۱۲ مرحله در فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: ۷۶ معتاد متجاهر در راستای اجرای این طرح دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ محمد معظمی گودرزی» از اجرای طرح پاکسازی نقاط مختلف شهرستان کرج طی 12 مرحله در فروردین ماه سال جاری خبر داد و هدف از اجرای این طرح را اجرای مصوبات شورای پیشگیری از سرقت و پاکسازی مناطق آلوده از وجود سارقان و معتادان پرخطر عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه 858 سارق و 76 معتاد متجاهر در راستای اجرای این طرح دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند افزود: همچنین بیش از 12 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و 821 دستگاه موتورسیکلت و 635 دستگاه خودروی متخلف نیز توقیف شدند.


معظمی گودرزی در پایان با بیان اینکه اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد، اظهار کرد: این طرح ها با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: معتاد متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،محمد میرزایی گفت: عملیات امحاء ۲۷۰ هکتار از اراضی مزارع منطقه گردخون در حومه کلان شهر شیراز آغاز شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه کار قلع و قمع مزارع گندم و جو آبیاری شده با فاضلاب خام با بکارگیری حدود ۲۰ دستگاه تراکتور و پنج دستگاه لودر در حال اجرااست، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این اقدام در بیش از ده قطعه از مزارع تا پایان روز به پایان برسد.
میرزایی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت عموم جامعه و تولید محصول سالم عاری از هرگونه آلودگی خط قرمز متولیان تولید است، بیان کرد: جهاد کشاورزی همگام با دیگر نهاد‌های ذی مدخل به طور جدی با هرگونه تهدید سلامت مردم مقابله و با سوء استفاده گران به هر شکل ممکن برخورد قانونی خواهد کرد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ضمن اطمینان خاطر به مصرف کنندگان محصولات کشاورزی برای صیانت از تولید محصول سالم و با کیفیت افزود: صیانت از تولید محصول سالم امری فرا دستگاهی است که نیازمند همکاری همه دستگاه است.

دیگر خبرها

  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد