Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:43:59 GMT

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: وضعیت آب شرب استان مطلوب نیست

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۶۲۷۱

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: وضعیت آب شرب استان مطلوب نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه آلودگی رودخانه‌های رشت سلامت مردم را به خطر انداخته است گفت: وضعیت آب شرب گیلان مطلوب نیست. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران و مدیرکل بیمه سلامت گیلان با وی از عدم مطلوب بودن وضعیت آب شرب استان سخن گفت و اظهار داشت: آلودگی رودخانه‌های رشت سلامت مردم را به خطر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان رعایت اصول و نکات بهداشتی را برای سلامت مردم بسیار مهم ارزیابی کرد و با تأکید بر اینکه ارائه الگوی سلامت در رأس فعالیت‌های بیمه سلامت است افزود: دستگاه‌های متولی و دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای ارتقاء سلامت جامعه تلاش کردند اما همچنان با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستیم.

آیت‌الله فلاحتی قرار گرفتن گیلان در قسمت جلگه و عدم مطلوب بودن آب استان برای شرب را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در مدت 40 سال گذشته نسبت به آلودگی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب شهر رشت و معضل شیرابه و پسماند منطقه سراوان توجهی نشده و همین موضوع سلامت مردم را به خطر انداخته است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان از تصمیم‌گیری برای بازگشایی مساجد در آینده نزدیک خبر دادنماینده ولی‌فقیه در گیلان: همدلی ایجاد شده در شرایط بحرانی عامل تداوم کار جهادی شودنماینده ولی‌فقیه در گیلان: ارزشمندترین سرمایه نیروهای مسلح ایران مردمی‌بودن آن‌ها است

وی شیوه تغذیه را در حفظ سلامت مردم بسیار مهم و بااهمیت تلقی کرد و با تأکید بر اینکه مردم استان گیلان در رفتارهای اجتماعی شاخص هستند اظهار داشت: با وجود تمام این موارد در گیلان شاهد سوء تغذیه هستیم و انتظار داریم متولیان امر در حوزه سلامت و بهداشت برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

امام جمعه رشت ارائه الگوی سلامت را از جمله رسالت‌ها و فعالیت‌های بیمه سلامت اعلام کرد و با اشاره به اینکه پیشگیری، نخستین امر در توسعه سلامت بخش‌های مختلف جامعه است خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های مربوطه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در این عرصه تلاش بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اثرگذاری استفاده و بهره‌گیری از نظر اندیشمندان و متخصصان فن در سلامت جامعه را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: به علت شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که ایجاد شد 8 هفته است که نمازجمعه را برای حفظ سلامت مردم و بر اساس توصیه پزشکان و متخصصان فن تعطیل کردیم.

آیت‌الله فلاحتی لزوم استفاده از عقل جمعی در راستای تحقق و اجرای برنامه‌های بیمه سلامت را متذکر شد و تصریح کرد: تک‌روی و خودمحوری از جمله موضوعاتی است که یک مدیر را دچار مشکل می‌کند از سوی دیگر انتخاب افراد پاک دست در معاونت‌ها و زیرمجموعه‌ها به در میزان موفقیت یک سیستم تأثیرات فراوانی دارد.

امام جمعه رشت توجه به زیردستان در عرصه مدیریتی را لازم دانست و با بیان اینکه این عمل به معنای مسامحه‌کاری و گذشت بیجا نیست ابراز داشت: برای مدیرکل جدید بیمه سلامت استان گیلان در سمت جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم سلامتی و ایجاد سلامتی برای آحاد مردم توسط مسئولان مربوطه الگو قرار داده شود.

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران نیز در این دیدار اظهار داشت: در حال حاضر 70 هزار بیمار خاص توسط بیمه سلامت ایران در کشور تحت پوشش هستند از سوی دیگر اگر مردم شیوه زندگی خود را اصلاح کنند می‌توانیم در هزینه‌های درمان به نفع نیازمند سرویس بیشتری ارائه کنیم.

شاهرخ رامزی ایجاد صندوق بیمه سلامت به منظور زیر پوشش قراردان محرومان جامعه توسط دولت را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: قرار بود تعداد 5 میلیون نفر از نیازمندان واقعی جامعه تحت پوشش صندوق بیمه سلامت باشند اما عده‌ای که از تمکن مالی برخوردار بودند از منابع این صندوق استفاده کردند و نتوانستیم به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/614/ ت

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در گیلان استان گیلان سلامت مردم بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران روایان و هادیان اثرگذار جامعه هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تقارن چندین مناسبت در هفته عقیدتی و سیاسی بیان کرد: تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری بازنگری و واکاوی شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری نیاز ضرورت مدار جامعه امروز است، گفت: بازنگری اندیشه‌های استاد مطهری در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مورد توجه قرار گیرد.
به گفته وی الگوپذیری از تفکرات شهید مطهری گستره اش در جامعه بشری معنا پیدا می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استاد مطهری پرورش یافته مکتب اسلام و قرآن است، گفت: استاد مطهری در دوران کم طول زندگی اش با بسیاری از کج روی‌ها مقابله کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پیام‌های هفته عقیدتی سیاسی اضافه کرد: پیوند فرهنگ با معنویت و تبعیت از ولایت فقیه پیام مهم هفته عقیدتی سیاسی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان پرداخت و افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری ویژه برنامه این هفته است.

وی از برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع عبد صالح، برپایی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب‌های استاد مطهری، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از فعالین عقیدتی سیاسی، تجلیل خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای معلم، نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت با محوریت فلسطین و غزه و نواخته شدن زنگ سپاس از معلم بخشی از برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 6088393

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان