Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@06:58:51 GMT

میخ کرونا بر تابوت فروشگاه‌های آمریکایی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۶۳۵۴

میخ کرونا بر تابوت فروشگاه‌های آمریکایی

شیوع کرونا موجودیت فروشگاه‌ها در آمریکا را به خطر انداخته، اما بدون آن هم بسیاری از فروشگاه‌های این کشور ورشکسته می‌شدند، فقط کرونا به این روند سرعت بخشید.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، دنیل دیمارتینو، کارشناس سابق بانک مرکزی آمریکا، می‌گوید: شیوع ویروس کرونا، باعث شده است، بسیاری از فروشگاه‌ها در آمریکا تعطیل شده و عملا موجودیت آنها به خطر می‌افتد، اما حتی اگر این اپیدمی اتفاق نمی‌افتاد، بسیاری از فروشگاه‌های خرده فروشی در آمریکا باز هم ورشکست می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ کس نمی‌داند تعطیلی فروشگاه‌ها در آمریکا تا کی ادامه خواهد داشت، چرا که هنوز شاهد افزایش تعداد جانباختگان ناشی از شیوع ویروس کرونا، بر این کشور هستیم و فروشگاه‌های خرده فروشی به شدت از این مسئله و خانه نشین شدن مردم، آسیب دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: نگاهی به جوسازی آمریکا درباره آزمایشگاه ووهان کرونا در اروپا؛ از هشدارها درباره موج دوم کرونا تا ترس اسپانیایی‌ها از بیکاری

نیمان مارکوس،که یک فروشگاه مطرح عرضه محصولات لوکس در آمریکا به شمار می‌رود، قصد دارد، به دلیل اینکه نتوانسته اقساط وام‌های خود را پرداخت کند، طی هفته آینده اعلام ورشکستگی کند.

دیمارتینو، تاکید کرد: ویروس کرونا، شبیه نفتی که روی آتش ریخته می‌شود، عمل کرده است.

وی تاکید کرد: مشکل در بخش خرده فروشی اقتصاد آمریکا، بسیار جدی است، چرا که از نظر ایجاد اشتغال، مقام نخست را در میان بخش‌های مختلف اقتصاد آمریکا، دارد.

دیمارتینو، می‌گوید: ‌لااقل ما می‌دانستیم که در صورتی که شرایط بحرانی می‌شد نیمان مارکوس، نخستین فروشیگاهی بود که اعلام ورشکستگی می‌کرد.

این کارشناس سابق بانک مرکزی آمریکا، معتقد است: ورشکستگی فروشگاه‌های آمریکایی مدت‌هاست که در شرف رخ دادن است.

دیمارتینو می‌گوید: بسیاری از فروشگاه‌ها در آمریکا هم انتخاب اشتباهی داشته و به جای اینکه خود را با تقاضای واقعی در بازار وفق بدهند اقدام به بستن بسیاری از شعب خود کرده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید اخبار بورس آمریکا بانک مرکزی آمریکا ویروس کرونا فروشگاه ها در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • اینجا «ایالات متحده اسرائیل» است!
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!