Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بین‌المللی المپیک بخشی از بیانیه خود مبنی بر آن که ژاپن با تقبل هزینه‌های اضافی تعویق بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو موافقت کرده را حذف کرده است. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان اچ کی، حذف این عبارت به درخواست سازمان دهندگان این بازی ها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته بین المللی المپیک در بیانیه ای که روز دوشنبه از طریق وبسایتش منتشر کرد، آورده بود که «آبه شینزو، نخست وزیر ژاپن، موافقت کرد به تقبل هزینه هایی که طبق توافقنامه فعلی قرار بود در سال 2020 متقبل شود، ادامه دهد.»

تاکایا ماسانوری، سخنگوی کمیته برگزار کننده المپیک توکیو، این ادعا که نخست وزیر ژاپن و توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک، در تماس تلفنی روز 24 مارس درباره هزینه های مضاعف گفت و گو کرده اند را رد کرد.

تاکایا گفت اشاره به نام آبه در این بیانیه با ذکر آنچه که هنوز مورد توافق قرار نگرفته است کار درستی نبود.

در بیانیه جدید و اصلاح شده کمیته بین المللی المپیک آمده است که دولت ژاپن تصریح کرده است آماده عمل به مسئولیت خود برای میزبانی موفقیت آمیز این بازی ها است. در عین حال، این کمیته بر تعهد کامل خود به برگزاری موفقیت آمیز بازی های المپیک 2020 توکیو تاکید کرده است. این کمیته افزوده است که به اتفاق طرف ژاپنی از جمله کمیته برگزار کننده المپیک 2020 توکیو به ارزیابی و گفت و گوی مشترک درباره تاثیرات مربوط به تعویق این بازی ها ادامه خواهد داد.

به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا، تاریخ برگزاری این بازی ها به روز 23 ژوئیه سال 2021 میلادی موکول شده است.

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ژاپن" ویروس کرونا المپیک 2020 توکیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ژاپن ویروس کرونا المپیک 2020 توکیو اخبار ژاپن ویروس کرونا المپیک 2020 توکیو کمیته بین المللی المپیک بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)