Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین استقلال با بیان اینکه از صحبت‌های مدیر تیم پرسپولیس خنده‌ام می‌گیرد گفت: اگر پیروانی زورش به قلعه‌نویی نمی‌رسد، نباید پای استقلال را پیش بکشد‌. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی استقلال در سال 88-87، اظهار داشت: آقای پیروانی! این حرف‌ها زشت است و خجالت بکشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به خاطر اینکه پیشکسوت پرسپولیس هستید، به شما احترام می‌گذاریم. چرا به کارتان نمی‌رسید؟

وی افزود: برای پیروانی متاسفم که در 10 سال گذشته گیر کرده است. پیروانی از من بزرگ‌تر است و در شخصیتم نیست که بخواهم پاسخ او را بدهم‌، اما از حرف‌های او خنده‌ام می‌گیرد. اگر دوست دارید 4 نفر از شما مصاحبه بگیرند و در رسانه‌ها باشید، ماجرایش فرق می‌کند، اما این کارها را رها کنید.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از اظهارات پیروانی تصریح کرد: یاد گرفته‌ایم به پیشکسوت خود احترام بگذاریم. آقای پیروانی! حرمت آن باشگاهی که برایش بازی کردی و کار می‌کنی را نگه دار. من و امثال من راحت می‌توانیم درباره شما و گذشته‌تان صحبت کنیم، اما یاد گرفتیم به بزرگ‌ترمان احترام بگذاریم.‌ 

قربانی خاطرنشان کرد: اگر با امیر قلعه‌نویی مشکل دارید، رو در رو مشکل‌تان را حل کنید، چرا اسم استقلال را مطرح می‌کنید؟ اگر زورتان به قلعه‌نویی نمی‌رسد، کاری به استقلال نداشته باشید. ما هم می‌توانیم درباره خیلی از مسائل فوتبال صحبت‌هایی را مطرح کنیم. 

وی با اشاره به اینکه پیروانی با مطرح کردن مکتب ناصر حجازی و امیر قلعه‌نویی به نوعی دنبال ایجاد تنش بین استقلالی‌هاست، گفت: فوتبال ایران پیشرفت نمی‌کند، چون یکسری‌ها در گذشته گیر کرده‌اند. سال 2020 هستیم و برخی‌ها دنبال خرید آپارتمان در مریخ هستند، اما در ایران یکسری در چند سال گذشته سیر می‌کنند. در این فوتبال همدیگر را می‌شناسیم و خیلی چیزها می‌دانیم، اما قرار نیست هر چیزی را مطرح کنیم.‌

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال یادآور شد: فدراسیون فوتبال کمیته‌ای به نام کمیته اخلاق دارد، بهتر است مسائل خود را آنجا مطرح کنید، شاید با رفتن شما به این کمیته به یکسری پرونده‌ها که در شلوغی فوتبال ماست مالی شد، رسیدگی شود. آقای پیروانی! لطفا حرمت باشگاهی که در آن حضور داری را نگه دار.

پیروانی: 10 امتیاز اختلاف دردآور است که می‌گویند جامِ اسنپی می‌گیریم/ آنهایی که عادت به بیانیه‌نویسی دارند ببینند سال 88 چطور قهرمان شدند!

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم

افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم

دیگر خبرها

  • افشین پیروانی تبرئه شد
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)