Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:10:20 GMT

توزیع ۳۰۰۰ بسته موادغذایی بین نیازمندان مه‌ولات

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۶۵۴۱

توزیع ۳۰۰۰ بسته موادغذایی بین نیازمندان مه‌ولات

محمد مهدی علیزاده جوان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا هزار و ۲۶۰ بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مه ولات توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مه ولات تصریح کرد: یک دستگاه تب سنج خریداری شده و در ورودی اداره برای ارباب رجوع مورد استفاده می‌شود و همه روزه محیط اداره ضدعفونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده جوان افزود: پیش بینی می‌شود با مشارکت خیرین، هیئت‌های مذهبی شهرستان ۲۰ هزار پرس غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم انجام شده است که سه هزار بسته مواد غذایی با همکاری و مشارکت خیرین بین نیازمندان شهرستان در طول ماه مبارک رمضان توزیع شود که از خیرین عزیز درخواست می‌کنم در این طرح همچون گذشته مشارکت کنند.

کد خبر 4906927

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان مه ولات ویروس کرونا مواد غذایی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا ایلام ستاد مقابله با کرونا قزوین شهرکرد ماه مبارك رمضان کمک به نیازمندان بارش باران بیرجند استانداری قزوین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: سه تن انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته از یک انبار در زیرزمینی که به طور ناشناس انبار شده بود توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت زاهدان کشف و معدوم شد.

دکتر فریبرز راشدی افزود: اقلام غذایی کشف شده در این انبار شامل انواع آبمیوه و آبلیمو به وزن تقریبی سه تن است که چهار تا پنج ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود.
رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: روز گذشته حدود ۱۹ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر قابل توزیع معدوم شد.
دکتر راشدی بیان کرد: این میزان مواد غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط از انبار‌ها و مراکز تهیه و توزیع سطح شهر زاهدان جمع آوری شده است.
وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوز‌های لازم در محل سایت زباله شهرداری زاهدان و با حضور نماینده قوه قضائیه معدوم شد.

دیگر خبرها

  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان