Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@15:30:11 GMT

در تامین نیازهای بیمارستان‌های قم مشکلی نداریم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۶۸۱۸

در تامین نیازهای بیمارستان‌های قم مشکلی نداریم

استاندار قم با اشاره به اینکه از نخستین روزهای شیوع کرونا تامین نیازهای بیمارستانی مورد تاکید قرار داشت گفت: هیچ مشکلی در خصوص تامین نیازهای بیمارستان ها در قم نداشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی، لباس و ماسک در شهرک صنعتی شکوهیه اظهار کرد: در مدییت بحران کرونا چند بحث مورد توجه بود که یکی از مهمترین ها تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر درمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر لباس بیمارستانی، ماسک، دستکش و پارچه لباس بیماستانی در شهرک صنعتی شکوهیه در حال تولید است بیان کرد: بخشی از واحدها در این زمینه از قبل فعال بودند و برخی نیز خط تولید خود را تغییر دادند.

استاندار قم با بیان اینکه در بازدید امروز مشکلات را بررسی کرده و در خصوص تامین مواد اولیه نیز پیگیری های لازم صورت گرفت افزود: با فعالیت این واحدها در سطح استان نیازهای بیمارستانی تامین شده و امیدواریم که پاسخ نیاز شهروندان نیز داده شود.

وی با اشاره به اینکه تولید گان بیمارستانی از نیاز استان بیشتر است و می‌توانیم به استان های دیگر هم ارسال کنیم افزود: در تامین اقلام بهداشتی بیمارستان‌ها از نخستین روزها تلاش کردیم تا کمبودی نداشته باشیم.

سرمست با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای بهره برداری از دو بیمارستان نیمه تمام در قم یادآور شد: در بیمارستان‌ها اعتبار خوبی از دولت تامین شد و خیرین نیز کمک خوبی داشتند و از نظر تامین نیازهای بیمارستان‌ها مشکل خاصی نداریم.

وی در خصوص بازگشایی حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران گفت: بسته بودن اماکن مقدس بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا تا نیمه اردیبهشت تمدید شد و برای بعد از آن نیز در این ستاد تصمیم گیری می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا تامین نیازهای بیمارستان بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، گویا مانعی برای حضور گل‌محمدی در تراکتور وجود دارد، البته خودش می‌گوید چیزی نیست. او دیروز با تایید خبر مذاکره با تراکتور گفت: «من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود. به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.» 

  ظاهرا گل‌محمدی قصد دارد از ظرفیت محبوبیت کریم باقری در تبریز هم استفاده کند. کریم در زمان حضور این مربی در پرسپولیس همواره کنار او بود و بعد از جدایی‌اش از جمع قرمزها، در جایی مشغول به کار نشد. درباره کریم باقری هم شایعاتی وجود داشت و دارد، ولی گویا او در فصل جدید لیگ برتر مشکلی برای کار ندارد و می‌تواند فعالیتش را آغاز کند. 

کریم باقری اهل تبریز است و در این شهر محبوبیت زیادی دارد. گل‌محمدی هم از او خواسته تا در فصل جدید کنارش باشد و مثل دوران حضور در پرسپولیس به مسائل فنی و مدیریت تیم کمک کند.

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود