Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در پی شروع شیوع ویروس کرونا بسیج جامعه پزشکی استان درقالب گروه‌های جهادی به 90 نفر از جانبازان بالای 70 درصد خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه می‌کند.

مهدی فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به کمک مومنانه گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در پی شروع شیوع ویروس کرونا بسیج جامعه پزشکی استان درقالب گروه‌های جهادی به 90 نفرازجانبازان بالای 70 درصد خدمات بهداشتی و پزشکی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به علت شیوع ویروس کرونا و قرنطینه بودن این افراد پزشکان بسیجی برای ویزیت و درمان جانبازان به منزل این افراد رفته و رسیدگی‌ها و اقدامات لازم درمانی در منزل اشخاص انجام می‌شود.

مسوول بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: گروه جهادی جامعه بسیج پزشکی استان برای اینکه بیماران ایدزی از منزل خارج نشوند بسته معشیتی یک ماهه و اقلام بهداشتی تهیه و به 70 بیمار ایدزی شناسایی شده در استان توزیع کرده‌اند.

فتاحی بیان کرد: مبلغ 180 میلیون تومان برای تهیه لوازم بهداشتی از جمله گان، ماسک، شیلد خریداری شده و دراختیار بیمارستان‌ها و 420 بسته معیشتی برای محرومین حاشیه‌نشین، روستایی استان و بیماران  کرونایی توزیع شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۳۷ هزار و۹۰۰ ماسک و ۱۰هزار و ۳۵۰ گان معمولی و سرهمی تولید و به صورت رایگان بین مراکز بیمارستانی استان و گروه‌های پر خطر اقشار جامعه به صورت رایگان توزیع شده است.

فتاحی یادآور شد: تعداد ۷۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی به ارزش ریالی بیش از۲۰۰ میلیون ریال ، با مشارکت ‌کانون خیرین بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌غربی و مدیریت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان  تهیه و به خانواده‌های بیماران خاص در ایام کنترل و مبارزه با کرونا تحویل داده شده است.

وی اضافه کرد: تعداد 2 هزار ماسک برای استفاده اهدا کنندگان خون به سازمان انتقال خون استان از سوی جامعه بسیج پزشکی اهدا شده و علاوه بر این، تدارک و تحویل ۳۰۰ سبد کالای معیشتی شامل مواد غذایی و مایحتاج روزانه توسط بسیج جامعه پزشکی استان  و بنیاد خیریه جلوه مهربانی، به مناطق محروم و کم برخوردار در ایام کنترل، پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس توزیع شده است.

این مقام مسوول اذعان کرد: تهیه بسته‌های رفاهی معیشتی در قالب مواد غذایی و مواد شوینده و ضد عفونی، توسط بسیج جامعه پزشکی ارومیه با همکاری مرکز بهداشت ارومیه در زمینه توزیع به خانواده‌های درگیر با کرونا در سطح شهر نیز انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی جانباز کرونا علوم پزشکی پزشکی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل