Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی کریمی گفت: دستگاه ورزش وجوانان لرستان جزء استانهایی است که جایگاه بسیار خوبی در بحث برنامه ریزی های موثر برای مقابله با بیماری کرونا دارد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کریمی روز چهارشنبه در نشست مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان با محمود ثمینی معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استانداری لرستان ، اظهار کرد: توجه به مقوله  جوانان وپیگیری امورات آنان یکی ازموضوعات مهم وبا اهمیتی است که  اداره کل ورزش وجوانان لرستان برحسب رسالت و وظیفه ذاتی که در دو حوزه ورزش وجوانان دارد و همچنین سیاست های تعریف شده ایی که در سطح وزارت برای این دستگاه  برنامه ریزی شده به آن می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان را  یک ظرفیت بسیار خوب ومهم عنوان کرد وافزود: این مجمع در سطح کشور به عنوان مجمع ملی  و درسطح استان به عنوان مجمع استانی با  تصمیم گیری های خوبی که به کار می گیرند  ظرفیتی موثر برای ارتقا توسعه وپیشرفت وحل چالش ها هستند.

 کریمی تصریح کرد: با توجه به رسالت سنگینی که برای مجمع جوانان  تعریف شده است  سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان می توانند   به عنوان کمک دهنده به دولت ومردم در حوزه های مختلف نقش به سزایی داشته باشند .

  مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به رویدادهای سال 98 ونقش موثر جوانان در این رویدادها ، یادآورشد: در سال 98 با اتفاقاتی چون  بلایای طبیعی مانند سیل وهمچنین فشار  تحریم ها مواجه بودیم که مواجه شدن با این اتفاقات نیازمند  به تدابیری  داشت که  در این زمینه جوانان هم درسطح  کشور وهم در استان لرستان  نقش فعال وموثری  ایفا کردند.

 کریمی بیانیه گام دوم انقلاب وتاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص را یک  نقطه عطف در موضوع جوانان عنوان کرد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری   در این بیانیه ، اهم موضوعات توجه به جوانان با رویکرد به مدیریت  وبرنامه محوری جوانان واستفاده از  ظرفیت آنان است واین موضوع یک بارسنگین از  مسئولیت را برروی دوش مسئولین گذاشته است .

او با بیان اینکه هرزمان به جوانان  اعتماد کردیم پاسخ مثبت گرفتیم وبا ذهن خلاق جوانان توانستیم فضای خوبی ایجاد کنیم ،خاطر نشان کرد: براساس بیانیه گام دوم انقلاب  یک رسالت پرمعنایی بردوش جوانان قرار گرفته است که ما نیز برمبنای آن  باید به جوانان اعتماد کنیم و در عرصه های مختلف میدان را به جوانان بسپاریم.

 کریمی با اشاره به روند تشکیل مجمع جوانان استان ، گفت: در سال 98 بعد از سیرمراتب قانونی مجمع جوانان  استان را به دور از مسائل حاشیه ایی و با مدیریت خود جوانان برگزارکردیم  تا افرادی به عنوان افراد منتخب در این مجمع برای تصمصم گیری ها حضور داشته باشند.

او با بیان اینکه جوانان لرستانی در سال 98 در شرایط های مختلف  مانند بحران سیل وانتخابات مجلس پای کار آمدند ونقش آفرینی های چشمگیری  به عنوان نیروهای جهادی از خود نشان دادند ،ادامه داد:  در پایان سال 98 با ویروس کرونا مواجهه شدیم که در این زمینه جوانان لرستانی خصوصا مجمع جوانان و معاونت امور جوانان اداره کل  اقدامات موثر وجهادی   در مقابله با کرونا به کارگرفتند  ونقش بسیار خوبی در مقابله با شیوع بیماری کرونا  ایفا کردند وحتی ظرفیت های بسیار خوبی نیز برای مقابله با این ویروس در استان  ایجاد کردند.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با تقدیر ازاقدامات  معاونت امور جوانان اداره کل  ،مجمع جوانان استان وهمه  سمن های حوزه جوانان به خاطر فعالیت های چشمگیرشان در امر مبارزه با کرونا ویروس، گفت:   خوشبختانه جزء استانهایی بودیم که جایگاه بسیار خوبی در بحث برنامه ریزی برای مقابله با این  بیماری داشته ایم .

کریمی  با اشاره به فعالیت های مجمع جوانان استان ،بیان کرد: امیدواریم در سال 99 براساس رسالت تعریف شده این مجمع و دستور العمل هایی که از طرف وزرات واستان برای آنان در نظر گرفته می شود  این جوانان بتوانند  با یک برنامه ریزی وتصمیم گیری منسجم وبا مدیریت موثرشان نقش آفرینی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران ورزش وجوانان لرستان برای مقابله جوانان لرستان جوانان استان مجمع جوانان برنامه ریزی بسیار خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی