Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پليس امنیت عمومی پایتخت از بازداشت عامل تهیه و انتشار کلیپ ویدئویی خواص و فواید درمانی و ضد کرونایی وشیدن ادرار شتر خبر داد

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر دستگیری تهیه کننده نوشیدن ادرار شتر اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی در خصوص خواص و فواید درمانی و ضد کرونایی مصرف و نوشیدن ادرار شتر، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تحقیقات اولیه پلیسی نشان از این داشت، فردی که خود را مدیر داخلی یکی ازانجمن های طب سنتی معرفی می کند، در چند روز گذشته با انتشار کلیپ نوشیدن ادرار شتر در فضای مجازی سبب گمراهی و تشویش اذهان عمومی شهروندان شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه با انتشار این کلیپ با موجی از بازتاب‌های منفی علیه ارزش های اسلامی و جامعه پزشکی کشور در فضای مجازی و حقیقی مواجه بودیم، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصد های اطلاعاتی سرنخ هایی از مخفیگاه عامل انتشار این کلیپ به دست آورند و مشخص شد، مخفیگاه متهم در حوالی میدان "فاطمی" بوده و متهم بدون داشتن مجوز قانونی، مطب طب سنتی افتتاح کرده است و به طبابت بیماران می پردازد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به اشاره به اینکه در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم دارای مدرک تحصیلی سوم راهنمایی بوده و هیچگونه مدرکی برای طبابت ندارد، افزود: متهم کلیپ موصوف را در بیست و پنجم فروردین در یکی از روستاهای حوالی شهر کرج به همراه یکی از دوستانش تصویربرداری کرده و با توجه به شرایط فعلی موجود در جامعه از طریق شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه هر مطلبی که در فضای مجازی بارگذاری می‌شود و با کلیپی منتشر می‌شود، صحت نداشته و شهروندان به آنچه که مطالعه می کنند و با مشاهده می‌کنند اعتماد نکرده و بر صحت گفتار مدعی صحه نگذارند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/4076

منبع: آنا

کلیدواژه: دستگیری پلیس کلیپ نوشیدن ادرار شتر نوشیدن ادرار شتر انتشار کلیپ امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین،فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس"، در خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی منتشر گردید که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد. در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

کد خبر 847592 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه فراجا دستگیری

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد