Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:56:53 GMT

یازده بازیکن در لیست سیاه رئال مادرید! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۷۴۱۸

نشریه کاتالان اسپورت یازده بازیکن را به عنوان بازیکنانی که در فهرست سیاه رئال قرار دارند، نام برد.

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال در اسپانیا هم مثل دیگر نقاط اروپا تعطیل است و تاریخ از سرگیری بازی ها مشخص نیست. در چنین شرایطی تیم ها از فصل بعد نیز غافل نیستند و در پی تنظیم فهرست خرید و فروش خود هستند.

 

 

 

 

رئال مادرید نیز مثل هر تیم بزرگی از حالا به فصل بعد فکر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. قطعا بازیکنانی در فهرست خرید این باشگاه قرار دارند از جمله ارلینگ هالند و پل پوگبا و در این بین جدا شده هایی را نیز شاهد خواهیم بود.

صفحه دوم و سوم امروز نشریه دیاریو اسپورت، به موضوع بازیکنان مازاد رئال برای فصل بعد اختصاص دارد و تیتر یک آن نیز به همین قضیه اختصاص یافته است.

طبق ادعای این نشریه کاتالان، بازیکنانی مثل لوکا مودریچ و مارسلو که در افتخارات چند سال اخیر رئال، بازیکنانی مهم و تاثیرگذار بوده اند، فصل بعد جایی در مادرید نخواهند داشت. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه قصد دارد آنها را به باشگاهی دیگر واگذار کند و زیدان نیز با این قضیه مخالف نیست. هر دو بازیکن پا به سن گذاشته اند و جایی در پروژه سال های آتی رئال نخواهند داشت.

 

علاوه بر این دو نام هایی چون گرت بیل، لوکا یوویچ، براهیم دیاز، ادر میلیتائو، آلوارو اودریوسولا، خامس، لوکاس واسکز، آرئولا و ماریانو نیز در این فهرست دیده می شوند. از این بین قطعا تعدادی به صورت همیشگی و تعدادی نیز به صورت قرضی جدا خواهند شد و شاید تعدادی نیز در نهایت ماندنی شوند.

صفحه چهارم اسپورت به گرت بیل اختصاص دارد و مشکل بزرگی که رئال برای فروش او خواهد داشت. در پی بحران اقتصادی اخیر و کاهش توان مال باشگاه ها، رئال شاید مجبور به تحمل ستاره ولزی برای یک فصل دیگر بشود.

 

 

 

 

لوکا مودریچ گرت بیل مارسلو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکا مودریچ گرت بیل مارسلو رئال مادرید فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف اعلام کرد: فهرست شورای متبوعش در دومین مرحله انتخابات مجلس آخر هفته و همزمان با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر ابراهیم رسولی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست در هفته آخر و با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

وی ۱ اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند!

به گزارش ایمنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 748434

دیگر خبرها

  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید