Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شادی فضلی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان در خصوص فعالیت مجموعه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری در حوزه مبارزه با کرونا در گفتگو با ایرنا افزود: این تعداد از طریق سازمان‌های مردم نهاد در قالب کارگاه‌های تولید گان یک بار مصرف و ماسک اشتغال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به فعالیت ۹۶ کارگاه تولید ماسک و گان در استان اصفهان افزود: روزانه ۳۰ هزار ماسک و هزار دست گان در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان ادامه داد: همچنین در این ایام ۱۵۰ هزار خانوار از زنان سرپرست خانوار و کم برخوردار از طریق خیریه‌ها و سمن‌ها کمک دریافت کردند.

او افزود: در همین رابطه ۲۵۰ سازمان غیردولتی در بخش‌های آموزش، بهداشت و تامین و توزیع اقلام معیشتی به کارگیری شدند و نیز ۶۰۰ زن سرپرست خانوار شناسایی شدند و هزار ماسک در بخش‌های محروم توزیع شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان اظهار کرد: اعلام فراخوان یادداشت با موضوع "نقش زنان در مدیریت دوران کرونا و پسا کرونا"، اعلام فراخوان کلیپ‌های یک دقیقه‌ای با عنوان "خانواده آرام در بهار کرونایی" با همکاری شهرداری اصفهان از دیگر اقدامات این مجموعه بوده است.

اوبه فعالیت‌های آموزشی این اداره کل در این بحران اشاره کرد و گفت: تهیه کلیپ تصویری، پادکست، صوتی، مانی و بارگذاری در سامانه‌های مختلف از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.

او خاطر نشان کرد: این فایل‌ها در حوزه‌های آموزش، خود مراقبتی، پیشگیری، مبارزه با اضطراب و استرس، مدیریت مواجه کودکان با بحران و امثال آن بوده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع اقلام معیشتی کمک به زنان سرپرست خانوار کل امور بانوان و خانواده استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند