Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ذوالقدری گفت: در رصد های اطلاعاتی تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق شدند ۲ کارگاه تولید و ساخت غیر مجاز اقلام بهداشتی و احتکار لوازم بهداشتی را در حوالی خیابان زمزم شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با بررسی موضوع مشخص شد که کارگاه تولیدی فاقد مجوز بوده و بدون رعایت اصول بهداشتی و مجوزهای لازم در حال ساخت و تولید ماسک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متصدی کارگاه دیگر تعدادی گان های پزشکی را در محل کارگاه دپو کرده بود، تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی از هر دو کارگاه، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از کارگاه ها و دستگیری متصدیان هر دو کارگاه اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی اضافه کرد: روز گذشته دوم اردیبهشت ماه ماموران پلیس امنیت عمومی در دو عملیات جداگانه به نشانی کارگاه ها اعزام و موفق شدند در بازرسی از این دو کارگاه، ۱۷ هزار ماسک ساده و فیلتردار، ۹۰۰ عدد لباس گان احتکار شده و ۸ هزار لوازم تولید و ساخت ماسک کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان این که در این رابطه دو متصدی کارگاه ها دستگیر شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند

وی خاطر نشان کرد: هر دو کارگاه با دستور قضائی پلمپ و هر دو متهم پس از تحقیقات تکمیلی به دادسرا معرفی شدند.

کد خبر 4907348

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب نیروی انتظامی ویروس کرونا شیوع کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه فاصله گذاری اجتماعی شهر تهران سازمان تامین اجتماعی سیدابراهیم رئیسی شبکه شاد ترافیک پلیس راهور پلیس امنیت عمومی دو کارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ببینید | اولین تصویر از آتش‌سوزی شدید یک کارگاه ۲ هزار متری در جنوب تهران
  • فیلم| آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران