Web Analytics Made Easy - Statcounter

بذرافشان با اشاره به اینکه ۱۵۰ هزار بسته حمایتی با ارزش حدود چهار میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در آستانه ماه مبارک رمضان بین مردم نیازمند توزیع می شود، گفت: اقلام بهداشتی هم در کنار این بسته ها تامین و توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (سه شنبه 3 اردیبهشت) در حاشیه مراسم رزمایش سراسری «کمک مومنانه» ارتش جمهوری اسلامی ایران که به صورت ویدئوکنفرانس در مرکز آموزش علوم و فنون شیراز برگزار شد، گفت: با تعامل خوبی که با مجموعه ارتش جمهوری اسلامی در فارس وجود دارد در راستای کمک به نیازمندان رزمایش «کمک مومنانه» شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به اینکه افراد نیازمندان شناسایی شدند و توزیع بسته های معیشتی این طرح، توسط کمیته امداد شکل می گیرد و ما در این راه با ارتش همکاری خواهیم داشت، افزود: در گام اول بیش از 2 هزار بسته حمایتی و معیشتی تامین شده است که امروز تقدیم خانواده های نیازمند می شود.

وی با اشاره به اینکه در گام های بعدی به صورت هم افزایی با ارتش و با کمک کمیته امداد بسته های معیشتی مهیا و توزیع می شود، اظهار کرد: بانک اطلاعاتی تهیه شده و خانواده های آسیب پذیر شناسایی شده اند که نمونه آن کارگران فصلی، دست فروشان و رانندگان تاکسی بوده است.

بذرافشان با یادآوری این مطلب که آمادگی داریم بسته های حمایتی خود را آماده کنیم و خدمت مردم نیازمند برسانیم، تاکید کرد: از ارتش و خیرین که در این طرح شرکت کردند، تشکر می کنم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص همدلی در آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: از روز گذشته افتتاح 72 آشپزخانه در استان فارس را شاهد بودیم و مقرر شد تا یک میلیون پرس غذای گرم بین مردم نیازمند توزیع شود.

بذرافشان با اشاره به اینکه 150 هزار بسته حمایتی با ارزش حدود چهار میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در آستانه ماه مبارک رمضان بین مردم نیازمند توزیع می شود، افزود: اقلام بهداشتی هم در کنار این بسته ها تامین و توزیع می شود.

 

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس ماه مبارک برنامه های ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان ارتش جمهوری اسلامی در فارس کمیته امداد امام خمینی ره فارس شیراز کمیته امداد امام خمینی توسط کمیته امداد ماه مبارک رمضان مردم نیازمند توزیع می شود بسته حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران