Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:42:25 GMT

احتمال بازگشت منصوری قرچک به لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۷۷۴۶

احتمال بازگشت منصوری قرچک به لیگ برتر فوتسال

پس از انحلال تیم محبوب شهر قرچک درلیگ برتر فوتسال، حالا شنیده‌ها حاکی از تمایل مجدد مالک این باشگاه به تیمداری در فوتسال است.

به گزارش ایسنا، تیم منصوری قرچک که سابقه دوبارقهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران را هم دارد چند سال پیش منحل شد اما مقاومت قرچک با صعود از لیگ دسته اول به لیگ برتر بار دیگر امید را به این شهر فوتسال خیز باز گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم نیز به دلیل مشکلات مالی فصل گذشته امتیاز خود را به ورامین واگذار کرد و تیم ستارگان ورامین با شرایطی نسبتاً بهتر وارد مسابقات لیگ برتر فوتسال شد و آن‌ها توانستند تا مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ برتر هم صعود کنند.

با این‌حال شنیده می‌شود برای فصل جدید، ورامین و قرچک قصد دارند تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنند. در این راستا مذاکراتی با کریم منصوری مدیرعامل سابق تیم منصوری قرچک شده تا او نیز به این تیم اضافه شده و جدا از حمایت مالی در مدیریت باشگاه نیز شرکت کند تا اوضاع تیم ستارگان برای فصل جدید بهتر شود. قرار است نام تیم نیز به ستارگان دشت ورامین تغییر کند تا این خطه فوتسال خیز برای فصل جدید با تیم قدرتمندی روانه مسابقات شود.

پس از انحلال تیم منصوری قرچک بارها و بارها زمزمه بازگشت به فوتسال شنیده شد و به نظر می‌رسد کریم منصوری که حالا جایی در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال هم ندارد بار دیگر با یک تیم فوتسال به این رشته پرطرفدار برخواهد گشت. البته با توجه به شیوع بیماری کرونا هنوز وضعیت فصل بعد مشخص نیست و شاید هم این اتفاق بار دیگر منصوری را در تصمیم خود برای همراهی با ستارگان و راه اندازی یک تیم قدرتمند مردد کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال منصوری قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: متاسفانه همیشه قبل و بعد از بازی سپاهان، مشکلاتی برای پرسپولیس به وجود آمده که امیدوارم مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش مشرق، محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تساوی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: بازی با سپاهان برای ما خیلی مهم بود که متاسفانه نتوانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم. این ۳ امتیاز می‌توانست ما را به صدر جدول برگرداند، اما شک ندارم در بازی‌های آینده توان صدرنشینی را داریم و باید منتظر لغزش استقلال باشیم. امیدوارم بازیکنان در هفته‌های باقی‌مانده بیشترین تلاش خود را انجام دهند.

وی در مورد توهین‌هایی که بانوان هوادار پرسپولیس شد، گفت: قطعا باید با آن فرد برخورد شود چون به بانوان تیم پرسپولیس توهین کرده است. نمی‌دانم چرا باشگاه سپاهان این فرد را جزو کانون هواداران خود قبول نمی‌کند، چراکه تصاویر زیادی از او منتشر شده و این فرد در اتوبوس هواداران سپاهان بوده است. در نهایت باید با خاطیان برخورد شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا اوسمار ویرا برای فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند، گفت: به عنوان هوادار و پیشکسوت پرسپولیس دوست دارم بماند، چون بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل کاملا تغییر کرده است. امیدوارم مدیریت با اوسمار تمدید کند چون شک ندارم با حضور او می‌توانیم در آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منصوری در خصوص بازگشت علیرضا بیرانوند به ترکیب تیم، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که او در این بازی مهم درون دروازه قرار گرفت و همه هواداران از این موضوع خیالشان راحت شد و امیدوارم دیگر شاهد مصدومیت بیرانوند نباشیم. خوشبختانه در بازی‌های بعدی هم حضور دارد و دروازه تیم را بیمه می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس در فصل بعد نیاز به جذب بازیکن دارد؟ تصریح کرد: ۱۰۰ درصد پرسپولیس نیاز به بازیکن دارد. خوشبختانه امیررضا رفیعی در این چند بازی عملکرد خوبی داشته و متاسفانه فقط در بازی آلومینیوم گل خورده است. با این حال، تیم نیاز به یک دروازه‌بان و یک دفاع وسط دارد تا برای فصل بعد به مشکل نخورد. امیدوارم مدیریت باشگاه بتواند خواسته‌های کادرفنی را برآورده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی آینده این تیم مقابل نساجی مازندران، گفت: درست است نساجی در این فصل نتایج ضعیفی به دست آورده، اما همیشه تیمی منسجم و دونده بوده و از زمانی که ساکت الهامی به این تیم برگشته، متحول شده است. امیدوارم پرسپولیس با تمام توان بازی کند و ۳ امتیاز را به دست آورد که بتوانیم به قهرمانی نزدیک شویم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین