Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@20:38:28 GMT

کرونا باعث اشتغال‌زایی موقت برای 200 زن سرپرست خانواده شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۷۹۵۸

کرونا باعث اشتغال‌زایی موقت برای 200 زن سرپرست خانواده شد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با اشاره به مشکلات بوجود آمده به واسطه بیماری کرونا، گفت: در این ایام برای ۲۰۰ زن سرپرست خانوار اشتعال‌زایی موقت صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری اصفهان، شادی فضلی در خصوص فعالیت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان در حوزه مبارزه با بیماری کرونا، گفت: این تعداد از طریق سمن‌ها در قالب کارگاه‌های تولید، گان و ماسک به کارگیری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با اشاره به فعالیت ۹۶ کارگاه تولید ماسک و گان، گفت: روزانه ۳۰ هزار ماسک و هزار دست گان در این کارگاهها تولید می‌شود؛ همچنین در این ایام ۱۵۰ هزار خانوار از زنان سرپرست خانوار و کم برخوردار از طریق خیریه‌ها و سمن‌ها، کمک دریافت کردند.

وی افزود: در همین رابطه ۲۵۰ سمن در بخش های آموزشی، بهداشتی و تامین و توزیع اقلام معیشتی به کارگیری شدند و در این مدت ۶۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار جهت معرفی برای دریافت بسته‌های معیشتی شناسایی و هزار ماسک در مناطق محروم توزیع شد.

فضلی اظهار کرد: اعلام فراخوان یادداشت با موضوع اثرگذاری زنان در مدیریت دوران کرونا و پسا کرونا با همکاری شهرداری اصفهان و فراخوان مسابقه کلیپ یک دقیقه‌ای با موضوع خانواده آرام در بهارکرونایی با همکاری شورای اسلامی شهر اصفهان، با هدف کاهش تعارضات در خانواده از دیگر اقدامات این حوزه می‌باشد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان به فعالیت‌های آموزشی در این خصوص اشاره کرد و گفت: تهیه کلیپ‌های آموزشی در خصوص مدیریت اضطراب و مواجه کودکان با بحران کرونا با همکاری مرکز تخصصی روانشناسان، پادکست، متن‌های آموزشی در حوزه دیجیتال مارکتینگ با همکاری جهاد دانشگاهی اصفهان از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.

وی خاطر نشان کرد: این فایل‌ها در حوزه‌های آموزش‌های خود مراقبتی، پیشگیری، مبارزه با اضطراب و استرس، مدیریت مواجه کودکان با بحران و امثال آن بوده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان خانواده اصفهان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد:شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد:همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی