Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حمیدی مدیر پست بانک ملاثانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص اقدامات این بانک دولتی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: تاکنون جمعا مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به شهرستان باوی اختصاص یافت.

او افزود: این مبلغ در قالب کمک‌های مومنانه و در پی درخواست ۳ سازمان در شهرستان باوی برای یاری رسانی در جهت مقابله با کووید ۱۹ تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی در خصوص مساعدت‌ها بیان کرد: مبلغ ۵۰ میلیون ریال از سوی پست بانک ملاثانی به ناحیه مقاوت بسیج امام حسن مجتبی (ع) برای مقابله با ویروس کرونا و انجام عملیات ضد عفونی و گند زدایی کمک شد.

مدیر پست بانک ملاثانی در ادامه از کمک ۵۰ میلیون ریالی به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی شهرستان باوی اطلاع داد و اظهار داشت: پست بانک ملاثانی همچنین به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باوی مبلغ ۲۰ میلیون ریال یاری رسانی در جهت مقابله با اثرات ناشی از ویروس کرونا اختصاص داد.

تاکنون بیش از یکهزار ۸۰۰ تن در خوزستان به ویروس کرونا دچار شدند و بیش از ۱۷۵ تن جان باختند. مشاغل بسیاری ناشی از ویروس کرونا زیان دیده و در انتظار کمک نهاد‌های دولتی و خیرین هستند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا پست بانک شهرستان باوی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  در چند روز گذشته چند شهرستان استان بدخشان افغانستان شاهد تجمع و اعتراضات مردمی بود اعتراضاتی که به دنبال تخریب مزارع کشت شده خشخاش آغاز شد نا آرامی‌ها تا جایی پیش رفت که حکومت سرپرست افغانستان هیاتی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داد و گفت: از تصمیم خود برای مقابله با کشت خشخاش کوتاه نخواهد آمد در همین حال مبارزه طالبان با کشف مواد مخدر و انهدام آن نیز در افغانستان ادامه دارد مسئولان حکومت سرپرست افغانستان می‌گویند: هیچ همکاری از ناحیه جامعه جهانی و کشور‌های منطقه و همسایه برای کشت جایگزین خشخاش در افغانستان انجام نشده است از سویی دیگر به نظر می‌رسد هنوز برخی کشور‌ها به جدیت طالبان برای مقابله با خشخاش با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند آمار‌ها از افزایش کشفیات مواد مخدر به ویژه صنعتی از مبدا افغانستان در کشور‌های همسایه و منطقه حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
-مولوی حمدالله (معاون فرماندهی پلیس شهرستان غورک استان قندهار)
- عبدالمتین قانع (سخنگوی وزارت کشور افغانستان)
-----

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی