Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رزن به عنوان مسوول ستاد مردمی پیشگیری از کرونا در این شهرستان با بیان اینکه از همان روزهای اول شیوع کرونا نسبت به تشکیل این ستاد اقدام شد گفت: بیش از ۴۵۴ سبد غذایی در یک ماه اخیر بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، لزوم تشکیل ستاد مردمی برای مبارزه با ویروس کرونا در رزن یکی از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من است که در همین راستا امام جمعه رزن به عنوان مسوول ستاد مردمی پیشگیری از کرونا در این شهرستان اظهار کرد: از همان روزهای اول شیوع کرونا نسبت به تشکیل این ستاد در شهرستان رزن اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده با بیان اینکه ستاد مردمی پیشگیری از کرونا همزمان با سراسر کشور با هدف جلوگیری از شیوع آن تشکیل شد اظهار کرد: تا به امروز در چهار کارگاه بیش از ۱۴۶ هزار ماسک تولید و در بین مردم توزیع شده است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا موجب شده تا درآمد بسیاری از مردم با مشکل مواجه شود گفت: در همین راستا بیش از ۴۵۴ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۱۹۶هزار تومان بین نیازمندان با کمک خیرین توزیع شده است.

مسئول ستاد مردمی کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس شهرستان رزن با بیان اینکه خیرین شهرستان رزن در توزیع سبدغذایی بیش از ۸۸ میلیون تومان کمک کرده‌اند افزود: یک راس گاو و دو راس گوسفند ذبح و بین ۳۲۲ نفر از نیازمندان توزیع شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ۱۵۰ گروه جهادی از همان روزهای اول شیوع ویروس بحث ضد عفونی و گندزدایی معابر را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد مردمی امام جمعه کرونا همدان توزیع شده شیوع کرونا ستاد مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس