Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:48:35 GMT

سعید آقایی: آن کار بد، زشت و اشتباه بود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۸۱۴۹

سعید آقایی: آن کار بد، زشت و اشتباه بود

سعید آقایی در مصاحبه ای مفصل به موضوعات مختلفی نظیر ابهام در مورد تمدید قراردادش و همینطور اتفاقات دیدار رفت برابر پرسپولیس اشاره کرده و به ابعاد جدیدی در این مورد اشاره می کند.

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی که یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان از زمان پیوستنش به این تیم به شمار می رود و در این فصل هم نمایش های خوبی هم در رقابت های لیگ و هم در رقابت های آسیایی با پیراهن سپاهان ارائه داده است، در پایان نیم فصل اول لیگ نوزدهم، فاصله ای تا جدایی از این تیم و پیوستن به استقلال نداشت ولی در نهایت پس از جلسه با مدیران سپاهان ترجیح داد در این تیم ماندنی شود و با پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که در نیم فصل اخباری در مورد تمدید قراردادش در برخی رسانه ها منتشر شد، ضمن رد این موضوع در مورد موضوعات قابل توجه دیگری نظیر انتشار عکسی جنجالی در پروفایلش پیش از بازی با پرسپولیس صحبت کرده و ابعاد جدیدی از این ماجرا در گفتگو با خبرنگار ورزش سه ارائه کرده است.

 

گفتگوی ما با سعید آقایی را درادامه می خوانید...

 

*این روزها را چطور سپری می کنی؟ به هر حال شما هیچ وقت به این شرایط و این مدت دوری از فوتبال عادت نداشته اید.
فکر نمی کردم فوتبال این طور شرایط روحی و روانی مان را به هم بریزد.  دوری از فوتبال باعث افت بدنی بازیکنان شده و در صورتی که بخواهند لیگ را شروع کنند باید به بازیکنان زمان کافی داده شود. چون الان دو ماه است لیگ تعطیل است و شرایط هم طوری شده که حتی نمی توانیم یک سالن وزنه بروی برویم. واقعا تا حالا فکر نمی کردم اینقدر دلم برای فوتبال تنگ بشود. این روزها زمان آزاد زیاد داریم. من خودم روی گوشی با بچه ها بازی آنلاین می کنم. با میلاد سرلک و رفیق ها و تقریبا بیشتر زمان آزادم را با بازی سپری می کنیم. بعضی وقت ها، ساعت 4 صبح می خوابیم 2 بعدازظهر بیدار می شویم. این شرایط کلا برنامه زندگی‎‌مان را به هم ریخته است.

 

*مسئولان گفته اند در صورت مهیا شدن شرایط به تیم ها 15 روز برای شروع تمرینات زمان می دهند. این مدت از نظر شما برای بازگشت به میادین کافی به نظر می آید؟
نه به نظرم کافی نیست و حداقل یک ماه زمان نیاز داریم. با 15 روز نمی شود بدن را آماده کرد. اگر 15 روز زمان بدهند، یعنی در واقع به فکر سامتی بازیکنان نیستند. ما فوتبال بازی می کنیم که مردم را سرگرم کنیم ولی باید سلامت بازیکنان هم در نظر گرفته شود.  مطمئن باشید اگر 15 روز زمان بدهند آمار مصدومیت بالا می رود.

 

•  این روزها چطور بدنت را آماده نگه می داری؟
فقط در خانه کار می کنیم، چون جایی باز نیست. من خودم می روم و می دوم ولی می ترسم و کار درستی هم نیست. از طرفی در خانه هم نمی شود کاری کرد. نهایتا می توانی چند تا کشش بگیری. فوتبالیست باید در زمین باشد و امیدوارم کسانی که در مورد شروع دوباره لیگ تصمیم می گیرند، شرایط بازیکنان را هم در نظر داشته باشند.

 

•  در مورد بازی پرسپولیس آیا شما واقعا می خواستید بازی کنید؟
خب ما که تا ساعت 4 در هتل بودیم و خداوکیلی می خواستیم بازی کنیم. ما در ورزشگاه آزادی این ها را بردیم، از چی باید بترسیم؟! البته تیم رقیب است و باید احترام ها حفظ شود ولی این روزها می بینیم که کل احترام ها دارد از بین می رود.  نمی‌خواهم دروغ بگویم یا خودشیرینی کنم و قراردادم با سپاهان هم رو به اتمام است ولی این را بگویم که سپاهان قصد داشت با پرسپولیس روبرو شود اما اتفاقاتی که در هتل رخ داد باعث شد تا دیر به ورزشگاه برسیم. بازی رفت که آن اتفاق رخ داد و من نتوانستم بازی کنم. البته من قبول دارم آن کار اشتباه بود ولی داریم به بزرگترها بی احترامی می کنیم. امیدواریم کمیته استیناف یک رای درست و حسابی بدهد تا تیمی ضرر نکند، چون به هر حال این بازی برای استقلال و تراکتور هم خیلی مهم است.

 

 

 

 

*در مورد اتفاقات بازی رفت و اینکه تصویری روی صفحه اینستاگرام تو منتشر شد، بیشتر صحبت می کنی؟
خب آن اتفاق اصلا تقصیر من نبود. حالا ان شاالله در یک فرصت مناسب توضیح می دهم. الان توضیح بدهم می گویند آخر فصل است و می خواهد خود شیرینی کند. این اتفاق اصلا یک شوخی از طرف یکی از دوستانم بود که بعدا در این رابطه توضیح می دهم. چون الان توضیح بدهم دلخوری پیش می آید.

 

*یعنی اعتقاد داری که آن اتفاق کار درستی نبود؟
بله خیلی کار زشتی بود. خیلی هم به من فحش دادند. شما من را می شناسید ولی هیچ عکس العملی نشان ندادم. این کار بدی بود و اشتباه و متاسفانه به نام من خورد. حالا همینجا به شما قول می دهم که پس از پایان قراردادم، حالا چه در سپاهان بمانم و چه به تیم دیگری بروم، به طور کامل و با سند و مدرک در این مورد صحبت کنم و توضیح بدهم.

 

 

 

*بعد از این اتفاق و پیشنهادی که در نیم فصل به شما از طرف استقلال رسید، شاید خیلی ها فکر کردند که سعید آقایی از عمد این کار را کرده است. پس این موضوع را به طور کلی رد می کنی ؟
به قرآن اصلا همچنین چیزی در ذهنم نبود.اصلا آن زمان هفته پنجم لیگ بود و بازی استقلال هفته فکر می کنم یازدهم یا داوزدهم بود و پیشنهادی از استقلل در کار نبود. من پیشنهاد از استقلال را بعد از بازی 2 بر 2 در ورزشگاه نقش جهان گرفتم که آقای استراماچونی از بازی من خوشش آمده بود و با مدیر برنامه هایم در این مورد صحبت کردند. آن کار اصلا ناخواسته بود و بعد از اینکه تیمم را انتخاب کردم می نشینیم و با سند و مدرک در این مورد صحبت می کنیم.

 

*پس قراردادت پایان فصل برخلاف برخی اخباری که خبر تمدید تو را با سپاهان منتشر کرده بودند، تمام می شود. چه تصمیمی برای آینده ات داری؟ آیا پیشنهاد پرسپولیس هم در میان تیم هایی که خواهان تو هستند وجود دارد؟

واقعا نمی دانم. مدیربرنامه هایم در این مورد صحبت می کند در حال حاضر سه پیشنهاد دارم و یک پیشنهاد هم از خارج ایران دارم. اگر بخواهم در ایران بمانم اول با سپاهان صحبت می کنم، چون از شرایطم در تیم رضایت دارم و مردم اصفهان و هواداران سپاهان هم خیلی به من لطف دارند و از زندگی در این شهر راضی هستم. حالا سعی می کنم تصمیمی بگیرم که برایم بهترین باشد.

 

*چطور خبر تمدید قرارداد تو منتشر شد و خودت خبر نداشتی؟ آیا می دانی این خبر از سوی چه کسانی منتشر شده است؟
خب ما جلساتی با آقای نیکفر و تابش برای تمدید قرارداد داشتیم ولی به نتیجه نرسیدیم. قطعا این خبر از طرف آقای تایش و نیکفر منتشر نشده است. البته هنوز هم نمی دانم این خبر را چه کسانی منتشر کرده اند.

 

*چه اتفاقاتی افتاد که علیرغم پیشنهاد جدی باشگاه استقلال در سپاهان ماندی؟
خب شرایط تیم طوری بود که می خواستم جدا شوم ولی باشگاه اجازه نداد و از طرفی هم نامردی بود که وسط فصل اینطوری جدا شوم و تصمیم گرفتم بمانم. خدا را شکر بعد از این ماجراها هم بازی های خوبی هم در لیگ و هم در آسیا داشتیم و مثلا بازی با العین بازی ای است که در یادها می ماند.

 

 

 

 

*فردا کمیته استیناف در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان تصمیم می گیرد؟ نظرت در این مورد چیست؟
نمی خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم، چون هر وقت من حرفی زدم، چیزهای دیگری هم گردن ما انداختند. ولی در صدور این رای بهتر است تیم هایی مثل استقلال و تراکتور هم در نظر گرفته شوند و تصمیمی گرفته شود تا حق تیمی ضایع نشود. بحث رنگ و اینطور چیزها نیست. امیدواریم تصمیمی گرفته شود که به نفع همه باشد. بازی نکردن مقابل پرسپولیس هم  شده مثل عکس پروفایلی که روی اینستاگرام من منتشر شد؛ این دو اتفاق اصلا تقصیر سپاهان و من نبود ولی تقریبا شبیه به هم شده اند. امیدوارم  افرادی که می خواهند تصمیم نهایی را بگیرند، خدا را هم در نظر داشته باشند و بهترین تصمیم را برای همه تیم ها بگیرند. به هر حال اگر رای آن مسابقه برگردد و ما با پرسپولیس بازی کنیم یا می بریم یا مساوی می کنیم. اگر ببریم که اختلاف خودمان با پرسپولیس 4 می شود و حتی اگر مساوی هم بکنیم اختلاف تیم های دیگر مثل تراکتور و استقلال با پرسپولیس کمتر می شود.

 

*سوال آخر؛ به نظرت در این شرایط بهترین تصمیم برای مسابقات چه تصمیمی می تواند باشد؟
به نظرم مسابقات را ادامه ندهند بهتر است. بازیکنان دو ماه است که تمرین نکرده اند. همینطوری با یک حساب سرانگشتی 4،5 ماه وقت فوتبال از بین می رود و از طرفی فصل جدید هم خراب می شود. بهتر است یک تصمیم خوب بگیرند؛ مثلا یا قهرمان نیم فصل را به عنوان قهرمان مسابقات اعلام کنند یا تیمی که الان صدرنشین است را به عنوان تیم قهرمان اعلام کنند یا همیجا مسابقات را تعطیل کنند و تصمیی بگیرند که تیم ها کمترین ضرر را داشته باشند، چون برای ادامه مسابقات و شروع فصل جدید حداقل 4 ماه زمان لازم است و به تمرینات بدنسازی تیم ها هم می خوریم. ضمن اینکه الان اگر بخواهند لیگ را شروع کنند، بازیکنان مصدوم می شوند و کیفیت لیگ پایین می آید. مصدویت بازیکن است کیفیت لیگ پایین می آید. به هر حال در مجموع امیدوارم تصمیمی گرفته شود که سلامت مردم و جامعه فوتبال در اولویت باشد.

فولادمبارکه سپاهان استقلال تهران پرسپولیس تهران سعید آقایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان استقلال تهران پرسپولیس تهران سعید آقایی مورد صحبت سعید آقایی هم در نظر منتشر شد نیم فصل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی هافبک باتجربه و خوشفکر پرسپولیس در صورت حضور در ترکیب اصلی تیمش در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک که عصر جمعه برگزار می‌شود صدمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را انجام خواهد داد.

سروش رفیعی 34 ساله که بعد از وحید امیری مسن ترین بازیکن تیمش به حساب می‌آید تجربه بازی در تیم‌های فولاد، سپاهان، تراکتورسازی، شهرخودرو، الخور قطر و مقاومت سپاسی شیراز را در کارنامه دارد و تا کنون 270 بازی در لیگ برتر، 46 بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 23 بازی در جام حذفی و 19 مسابقه در لیگ ستارگان قطر انجام داده است.

با حضور در ترکیب اصلی بازی جمعه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک او بیست و چهارمین بازی خود در جام حذفی فوتبال ایران را انجام خواهد داد اما جالب‌تر اینکه این صدمین بازی او برای پرسپولیس خواهد بود.

رفیعی در سومین مقطع حضورش در ترکیب پرسپولیس تاکنون در 99 بازی برای این تیم 6 گل زده و 10 پاس گل داده، اما هنوز آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش در گل‌های پرسپولیس به اندازه دوران حضورش در فولاد، سپاهان و تراکتور با وجود انجام بازی‌های کمتر در آن تیم‌ها نشده است.

سروش رفیعی در فولاد خوزستان طی 94 بازی 12 گل زد و 5 پاس گل داد، اما در سپاهان طی 78 مسابقه 8 گل زده و 15 پاس گل داده است. در تراکتورسازی هم او با وجود حضور در 51 مسابقه 5 گل زده و 15 پاس گل داده است.

رفیعی در این فصل فرصت این را دارد تا با دو بارگلزنی یا ارسال پاس گل از آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش روی گل‌ها در تیم فولاد عبور کند، اما چنانچه بخواهد از آمارش در تراکتور و سپاهان با پیراهن پرسپولیس بگذرد باید چشم به درخشش در فصل آینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!