Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان در راستای رزمایش کمک مؤمنانه یک هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» امروز(چهارشنبه ۳ اردیبهشت) در حاشیه توزیع یک هزار بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا در سراسر کشور از جمله در شهرستان گرگان ماه رمضان متفاوتی را تجربه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار گرگان ادامه داد: پس از فرامین رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه تکاپوی دیگری بین مردم به ویژه خیرین به راه افتاد.

 

وی تصریح کرد: در شهرستان گرگان نیز در قسمت های مختلف اعم از مراکز نیکوکاری، دستگاه های حمایتی، مساجد، بقاع متبرکه و غیره نسبت به جمع آوری و توزیع کمک های خیرین اقدام می کنند.

 

حمیدی از جمع آوری یک هزار بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان خبر داد و یادآور شد: این بسته های معیشتی که با محوریت کمیته امداد، خیرین، دفتر امام جمعه گرگان و غیره جمع آوری شده بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

فرماندار گرگان، ارزش ریالی هر یک از بسته های معیشتی را 500 هزار تومان اعلام کرد و افزود: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان در سه محور اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرده است.

 

وی از توزیع رایگان 14 هزار قرص نان به همت مسجد جامع گلشن گرگان خبر داد و ابراز داشت: توزیع نان در قالب طرح «نان مهربانی» در 100 نقطه از شهرستان گرگان توزیع می شود.

 

حمیدی اجرای طرح «اطعام مهربانی» را طرح دیگر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان برشمرد و خاطرنشان کرد: به همت این مرکز هر شب یک هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان گرگانی توزیع می شود.

 

فرماندار گرگان به راه اندازی آشپرخانه اطعام مهدوی در امامزاده عبدالله(علیه السلام) گرگان به همت اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد اشاره کرد و یادآور شد: در کنار امامزاده عبدالله(علیه السلام) گرگان، مساجد شهرستان نیز در این حوزه وارد می شوند و 90 مسجد در 90 محله گرگان با همت خیرین برای پخت غذای گرم برای نیازمندان فعالیت خواهند داشت.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مؤمنانه کمک مؤمنانه محمد حمیدی فرماندار گرگان مسجد جامع گلشن گرگان کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان بسته معیشتی جمع آوری یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی