Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در میاندورود سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی متشکل از پلیس آگاهی، کلانتری و یگان امداد این شهرستان ۲ متهم به سرقت را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کردند، که در ادامه این عملیان اموال مسروقه از آنان کشف شد.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در فریدونکنار سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت ۳ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در یک عملیات ضربتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با ۲ خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ هاشم پور از کشف ۷ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در گلوگاه سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و اماکن خصوصی و به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باهدف مقابله باسرقت در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم برق در این شهرستان اقرار کردند. دستگیری ۲ سارق ساختمان‌های نیمه کاره در بهشهر سرهنگ مهدی تقی زاده فر جانشین انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در وقوع سرقت‌های صورت گرفته از ساختمان‌های نیمه کاره در بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ۲ سارق حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ تقی زاده فرگفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۶ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت از اماکن خصوصی مرجع قضائی قاچاق مواد مخدر انتظامی شهرستان اماکن خصوصی دستگیری ۲ سارق مواد مخدر فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز