Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید علی‌ضمیر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی، تاسیسات و اماکن شهری همه روزه در قالب ۲ دستگاه ماشین آلات سنگین، چهار دستگاه واترجت، حدود ٦٠ دستگاه سم‌پاش و پمپ کوله‌ای، موتوری و دستی با کمک افزون بر ۱۴ گروه با هدف ارزیابی و سنجش توان عملیاتی شهرداری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ضدعفونی و گندزدایی ممکن است در برخی افراد ایجاد حساسیت کند بنابراین همکاری مردم و بیرون نیامدن از منزل کمک زیادی به اجرای موفق طرح و تامین سلامتی شهروندان دارد.

علی ضمیر خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت نیاز به ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های مناطق سکونت خود درخواست لازم را از طریق سامانه ۱۳۷ ثبت کنند.

وی با تاکید بر اینکه عملیات گندزدایی از اهمیت زیادی در پیشگری کرونا برخوردار است، افزود: همه روزه محلول پاشی و ضدعفونی جهت معابر و تأسیسات شهری، پارک‌های سطح شهر، بیمارستان ها، بازارهای سرگذر، سبزه میدان و بازارچه موقت پرندگان، همچنین ضدعفونی مخازن زباله استفاده می شود.

علی ضمیر با بیان اینکه تمام خیابان‌ها و معابر عمومی شهر همدان تاکنون در چند مرحله ضدعفونی و گندزدایی شده و این روند همچنان ادامه دارد، یادآور شد: این اقدام برای ضدعفونی شدن سرویس های بهداشتی باز در سطح شهر، پل های عابر پیاده و پارکینگ ها، ماشین‌های حمل زباله، پایانه‌های مسافربری و ناوگان حمل و نقل درون شهری نیز اجرایی شده است.

شهر همدان دارای بیش از ۵۰۰ هزار جمعیت و چهار منطقه شهرداری است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان پرندگان زباله سرویس های بهداشتی ناوگان حمل و نقل بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران

دریافت 11 MB کد خبر 6093052

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • پهپاد کشاورزی ایرانی مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی ایران اکسپو
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • سمپاشی دقیق‌تر و کم هزینه‌تر با پهپاد کشاورزی ایران ساخت
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری