Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@06:09:15 GMT

فضای مجازی نیاز به برنامه مدون دارد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۸۸۵۹

فضای مجازی نیاز به برنامه مدون دارد

رضایی گفت: باید برای فضای مجازی و حیاتی بودن آن برای کشور برنامه ریزی مدون کرد، چراکه انتخاب واژه «قوه حیاتی کشور» برای فضای مجازی از سوی رهبری، جای تدبیر و اندیشه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف،«سجاد رضایی» امروز (3 اردیبهشت) در دیدار با فرمانده ناحیه سپاه و فعالان فضای مجازی این شهرستان با بیان اینکه اهمیت فضای مجازی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: حضور با قوت و موثر در  فضای مجازی مبنی بر سخنان رهبری، حیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی افزود: باید برای فضای مجازی و حیاتی بودن آن برای کشور برنامه ریزی کرد چراکه فرمایشات رهبری بر اساس نگاه راهبردی ایشان ترسیم می شود و انتخاب واژه «قوه حیاتی کشور» برای فضای مجازی از سوی رهبری، جای تدبیر و اندیشه دارد.

 

رضایی تصریح کرد: در کنار اقدامات و برنامه های مثبت سپاه و بسیج باید سهمی برای تقویت فضای مجازی در نظر گرفته شود، تا در مقابل عملیات روانی دشمن پدافند داشته باشیم.

 

وی با اشاره به جو سازی، سیاه نمایی و شایعه پراکنی های روز به روز دشمن در مورد ایران، گفت: بسیاری از خدمات و اقدامات در مورد کرونا توسط بسیجیان و جهادگران انجام شد ولی کارکردهای خوب و پربار این جهادگران بی منت به درستی اطلاع رسانی نشده است.

 

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی با تاکید بر استفاده از بستر فضای مجازی برای اطلاع رسانی ها، بیان کرد: پیوست رسانه و فضای مجازی با توجه به حیاتی بودن آن باید وجود داشته باشد و باید برای آن برنامه ریزی کرد.

 

رضایی افزود: فضای مجازی در خراسان جنوبی باید تقویت شود، لذا همه فعالان فضای مجازی باید پای کار باشند.

 

در این جلسه«محمد علی بشیری»، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خوسف اظهار کرد: فعالان فضای مجازی این شهرستان باید با انسجام بیشتری در این حوزه حرکت کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خوسف ضمن گلایه از نقاط ضعف شهرستان مانند نبود زیرساخت های اینترنتی، گفت: امیدواریم با رفع مشکل اینترنت، فعالیت های بسیجیان به درستی در فضای مجازی منتشر شود تا دشمن مایوس شود

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: فضای مجازی بیرجند خراسان جنوبی برای فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا بدون اشاره به تجاوز بیش از ۶ ماهه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نسل‌کشی آشکار فلسطینیان در این باریکه، مدعی شد که دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل، تا اندازه‌ای به فضای مجازی مربوط است!

ادعای بلینکن در جریان بحث و تبادل نظر با «میت رامنی» سناتور جمهوری‌خواه ایالت یوتای آمریکا در اندیشکده «مک‌کین» مطرح شد. رامنی این سوال را مطرح کرد که «چرا در بحبوحه جنگ غزه، تبلیغات برای اسرائیل تا این اندازه وحشتناک است؟ چرا افکار عمومی به حماس کاری ندارد؟ پیشنهاد آتش‌بس روی میز است اما جهان همچنان به اسرائیل می‌تازد؟»

بلینکن در واکنش یادآور شد که در زمان آغاز کارش در واشنگتن در اوایل دهه ۱۹۹۰ «همه یک کار مشابه می‌کردند و برای اطلاع از رویدادهای جهان، روزنامه می‌خواندند و شبکه‌های تلویزیونی ملی را تماشا می‌کردند.»

وی در ادامه مدعی شد: اما امروز در دهه ۲۰۲۰ با جریان «وریدی» اطلاعات توام با انگیزه‌های جدید و داده‌هایی که هر میلی‌ثانیه به‌روز می‌شود، سروکار داریم و فضای مجازی روایت را تحت تسلط دارد.

دیپلمات ارشد آمریکایی مدعی شد: امروز در اکوسیستم فضای مجازی، مفاهیم، تاریخ، حقایق گم می‌شود و احساسات و تاثیر تصاویر، غالب است. نمی‌توانیم خیلی درباره آن مبالغه کنیم اما فضای مجازی تاثیر بسیار، بسیار، بسیار چالش‌برانگیزی بر روایت دارد!

بلینکن پس از پیوند دادن فکاهی واکنش‌های شدید بین‌المللی به پروپاگاندای فضای مجازی، گفت که یکی دیگر از دلایل انتقادات از رژیم صهیونیستی را «رنج و درد مداوم انسان‌ها در نوار غزه خواند.»

رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۶ ماه بمباران و تجاوز به نوار غزه و افزایش روزافزون شمار کشته‌شدگان (شهدا)، با انتقادات شدیدالحن جامعه بین‌الملل روبه‌رو شده است. کارشناسان سازمان ملل متحد به‌رغم اعمال نفوذ آمریکا و غرب، در ماه مارس اعلام کردند که «دلایل و مدارک منطقی برای وقوع نسل‌کشی در نوار غزه وجود دارد.»

در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوارز غزه پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» حماس علیه صهیونیست‌ها در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، تاکنون حدود ۳۵ هزار فلسطینی که عمده آنها زنان و کودکان هستند، به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 6098200

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی