Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عارف عارف‌نیا، مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان از تلاش برای توافق نهایی با دو بازیکن برزیلی فصل قبل باشگاه خبر داد. تاریخ انتشار: 20:02 - 03 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۵۰۱۰

خبرگزاری میزان- به نقل از سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، عارف عارف‌نیا مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان پس از پایان جلسه نمایندگان باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: در این جلسه در مورد پرونده‌هایی که باشگاه‌های مختلف در فیفا دارند، صحبت شد و در این زمینه یک‌سری اقدامات حقوقی باید انجام بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه ما منبع و مرجع کافی در مورد حقوق ورزشی نداریم و معمولا اکثر باشگاه‌ها اطلاعات کافی در مورد مسائل حقوقی و قراردادی ندارند، به همین دلیل در پرونده‌های حقوقی در فیفا برنده نمی‌شویم.

وی گفت: قرار است در این مورد جلسه‌های هم‌افزایی و دوره‌های آموزشی برگزار شود تا با مسائل حقوقی فیفا بیش از پیش آشنا بشویم و قرارداد‌های بهتری با بازیکنان و مربیان بسته شود.

نماینده باشگاه فولاد خوزستان در جلسه امروز فدراسیون در پاسخ به این پرسش که باشگاه شما چند پرونده در فیفا دارد، گفت: دو پرونده داریم (از فصل گذشته) که مربوط به وینیسیوس و تارتا بازیکنان برزیلی بوده و در حال توافق با آنها هستیم.

عارف‌نیا در مورد اینکه گفته شده در این جلسه گفته‌اند دیگر بازیکن خارجی جذب نکنید، تأکید کرد: خیر، چنین چیزی مطرح نشد و فقط بحث دلاری و ریالی بود که برای آن هم نیز باید تصمیم‌گیری بشود تا باشگاه‌ها و فدراسیون به نتیجه برسند.

باشگاه فولادخوزستان دو پرونده در فیفا مربوط به قرارداد با تارتا و وینیسیوس دو بازیکن برزیلی دارد، دو بازیکنی که در لیگ هجدهم به فولاد پیوستند، اما اکنون سعید آذری مدیرعامل به همراه عارف‌نیا مدیر حقوقی باشگاه در تلاش برای توافق با این دو بازیکن سابق وحل پرونده آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:
عارف‌نیا: حقوق ورزشی در فوتبال به آگاهی بیشتر تمامی باشگاه‌ها نیاز دارد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان عارف عارف نیا باشگاه فولاد خوزستان دو بازیکن باشگاه ها عارف نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶