Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از اغاز ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال در سامانه سجاد خبر داد به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان جاماسب نوذری اعلام کرد: همچون سنوات گذشته کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی متقاضی میهمانی و انتقال (دارای شرایط خاص) هستند می‌تواند از تاریخ یکم تا ۳۱ اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری (سامانه سجاد https://portal.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

saorg.ir) و با مطالعه دقیق آیین نامه و راهنمای ثبت نام در سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان داخل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
وی تاکید کرد: دانشگاه تنها درخواست‌هایی را بررسی خواهد کرد که از طریق این سامانه ثبت شده باشد؛ لذا از کلیه متقاضیان میهمانی که مایلند در ترم آتی درخواست انتقال، میهمانی و میهمانی دائم آنان بررسی شود لازم است از طریق این سامانه اقدام نمایند.
مدیرکل امور دانشجویان داخل ضمن اعلام این نکته که هرگونه سیاست کلان در مورد مهمانی و انتقال در صورت عادی شدن شرایط و شروع به فعالیت موسسات و دانشگاه‌های کشور تابع آیین نامه نقل و انتقال و موافقت دانشگاه مبدا و مقصد می‌باشد و دانشجویان گرامی به این موضوع توجه داشته باشند که امکان نقل و انتقال در صورت داشتن ظرفیت و مهیا بودن شرایط در دانشگاه مقصد و موافقت دانشگاه مبدا امکان پذیر است.
وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و پیروی تمام موسسات آموزش عالی از دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا به این موضوع نیز باید اهتمام ویژه داشت که در صورت تداوم وضعیت بیماری، میهمانی و انتقال دانشجویان تحت شرایط موجود خواهد بود و تعیین زمان و ادامه تعطیلی یا آغاز آموزش حضوری در مؤسسات آموزشی و دانشگاه‌ها با ستاد ملّی مبارزه با کرونا است و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تابع آن سیاست خواهند بود.
 نوذری گفت: پس از اتمام ثبت نام دانشجویان متقاضی تا ۳۱ اردیبهشت ماه دانشگاه مبدا از اول خرداد ماه تا ۱۵ تیر نسبت به بررسی درخواست‌ها اقدام و از ۱۶ تیرماه تا ۳۱ مرداد ماه دانشگاه‌های مقصد درخواست‌های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را بررسی می‌نمایند.
مدیرکل امور دانشجویان داخل دانشجویان تاکید کرد: دانشجویان می‌توانند پس از ثبت درخواست و دریافت کد پی گیری نتیجه درخواست خود را از طریق سامانه سجاد پی گیری نمایند و از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و سازمان با توجه به شرایط موجود جدا خودداری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نقل و انتقال دانشجویان سازمان امور دانشجویان نوذری ثبت نام میهمانی و انتقال امور دانشجویان دانشجویان داخل دانشگاه مبدا سامانه سجاد دانشگاه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سیدهاشمی اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی مالکان خودروهای نوشماره و خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

وی افزود: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر محافظت می‌شود.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع‌بندی خوبی رسیدیم.

هاشمی ادامه داد: در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که در پی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا تنها اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش دریافت و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت‌سنجی و پس از آن تأیید شدن یا نشدن را به این سامانه اعلام می‌کند.

کد خبر 749653

دیگر خبرها

  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • دانشگاه کلمبیا تعلیق دانشجویان معترض را آغاز کرد
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا