Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@17:15:44 GMT

پیش بینی رگبار باران در برخی مناطق کشور

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۹۷۷۶

پیش بینی رگبار باران در برخی مناطق کشور

صادق ضیاییان مدیرکل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز در برخی نقاط استان‌های واقع در شرق، جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از آذربایجان شرقی و غربی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط مستعد بارش تگرگ رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: روز پنج شنبه در شمال غرب، غرب، سواحل شمال، شمال شرق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور بارش خواهیم داشت.

ضیاییان با اشاره به اینکه بارش باران تا اوایل هفته آینده در برخی مناطق کشور ادامه دارد، بیان کرد: بارش باران روز جمعه در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور و روز شنبه در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی و برخی نقاط خراسان شمالی و خراسان رضوی و روز یکشنبه به غیر از استان‌های جنوب شرق در سایر مناطق رخ خواهد داد.

میزان دما تغییر محسوسی ندارد

مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تا پایان هفته پدیده قابل توجهی در تهران نداریم، بیان کرد: میزان دما برای شهر تهران تغییر محسوسی ندارد.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: با ورود سامانه جدید بارشی از اواخر وقت پنج شنبه بارش در تهران آغاز می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران رعد و برق وضعیت آب و هوا پارسی خبر استان های واقع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است

مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به فعالیت سامانۀ بارشی در لرستان، گفت: بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در این استان پیش‌بینی می‌شود.

او اضافه کرد: بارش پراکنده و رگباری باران در اغلب نقاط لرستان برای روز سه‌شنبه و رگبار باران در تمام مناطق این استان برای روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پیش‌بینی می‌شود.

هشدار نارنجی هواشناسی لرستان/ احتمال بالاآمدن آب رودخانه‌ها

مدیرکل هواشناسی لرستان  بیان کرد: سامانۀ بارشی جدید 15اردیبهشت از جو این استان خارج می‌شود و بارش پراکنده و رگباری باران برای اغلب نقاط را در روز شنبه انتظار داریم.

مرادپور هشدار داد: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب، آب‌گرفتگی معابر، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی در لرستان پیش‌بینی می‌شود.

او یادآور شد: احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها در لرستان توصیه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان تأکید کرد: سامانۀ بارشی جدید در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و جمعه از نمود بیشتری برخوردار است و وقوع اغلب مخاطرات در محدودۀ هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ 644/.

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق