Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرب نژاد با بیان اینکه در سال ۹۸ بیش از ۱۲۸ میلیارد ریال مشارکت مردمی در استان داشته ایم، گفت: با اجرای ۵ پویش کمک به سیل زدگان، لبخند مهر، حلقه وصل، لبخند عیدانه، صیانت از سلامت مددجویان توانستیم اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال جمع آوری کنیم.

«علی عرب نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: سازمان بهزیستی در راستای ارتقاء بحث مشارکت مردمی با موسسات و کمک به نیازمندان را به عنوان شاخص و ابزار رشد مشارکت های مردمی در طرح های مختلف خود انتخاب نموده که شامل سه بخش نقدی، غیرنقدی و خدماتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 128 میلیارد ریال مشارکت مردمی در استان داشته ایم، افزود: مشارکت های مردمی برای کمک به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی در سال 98 نسبت به سال 97 حدود 21 درصد رشد داشته است.

 

وی به اجرای طرح ضیافت مهر در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این طرح شامل جمع آوری مشارکت نقدی مانند فطریه و غیرنقدی شامل بسته های غذایی است و در این طرح مسئولین و خیرین به بازدید و دیدار از منازل مددجویان نیازمند و مراکز در ماه مبارک رمضان می پردازند و به جامعه هدف سازمان بهزیستی کمک می کنند.

 

عرب نژاد ادامه داد: در سال 98بهزیستی خراسان جنوبی و موسسات تحت نظارت آن در زمینه فطریه 3میلیارد و 728 میلیون و 513 هزار ریال جمع آوری کرده بودند که نسبت به سال قبل آن 19.36 درصد رشد داشته است.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به بحث جمع آوری کمک هزینه جهیزیه و ازدواج برای مددجویان گفت: در این راستا سال گذشته اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 640 میلیون ریال از بهزیستی کشور که به حساب 162 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان واریز گردید.

 

وی در خصوص طرح شکرانه توانایی اظهار کرد: این طرح شامل اهدای 4یا 5رقم آخر فیش حقوقی کارمندان در قالب مشارکت های مردمی است و تاکنون پرسنل اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی، اداره کل تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی استان در این طرح همکاری داشتند.

 

عرب نژاد در پایان بیان داشت: 5 پویش کمک به سیل زدگان، پویش لبخند مهر، پویش حلقه وصل، پویش لبخند عیدانه، پویش صیانت از سلامت مددجویان توسط بهزیستی خراسان جنوبی برای کمک به نیازمندان و مددجویان در حال اجرا است و در مجموع اجرای این پویش ها تاکنون حدود 3 میلیارد ریال مبالغ نقدی و غیرنقدی به جامعه هدف کمک شده است.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی فطریه مشارکت مردمی مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی میلیارد ریال جمع آوری عرب نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«سید امیر موسوی جبیلی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

موسوی جبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین و بالاترین موضوع در نگاه اول معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله) باید جهش اقتصاد را با مشارکت مردم انجام داد و گره زد؛ لذا تلاش برای توسعه سفره مردم و دفاع از حقوق عامه مردم اولویت‌های بنده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» گفت: با توجه به منفعت عامه شئون شهر و مرزی بودن حوزه انتخابیه، به نظر می‌رسد حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد نیاز است.

موسوی جبیلی اظهار کرد: از چالش‌های مهم استان خوزستان نبود زیرساخت مناسب و متناسب با جمعیت و تنوع فرهنگی استان است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت و توسعه‌های عمرانی، راهکار استفاده از ابزارهای نظارتی، تصویب و یا تعدیل قوانینی که باعث ایجاد عمران می‌شود، تحلیل درست بودجه که با وجود پتانسیل‌های عظیم اقتصادی باعث مشکلاتی همچون نرخ بالای بیکاری، کم آبی، تخریب محیط زیست، مشکلات کشاورزی و معضل بزرگ شبکه فاضلاب استان از مهمترین چالش‌های خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6089214

دیگر خبرها

  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی