Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط مالی باشگاه استقلال اصلاً مناسب نیست. این باشگاه تعداد قابل ملاحظه‌ای شاکی خارجی دارد که همه روزه خطر محکوم شدن استقلال به واسطه شکایت‌های آن‌ها در فیفا احساس می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از سرور جپاروف گرفته تا گادوین منشا، از بویان تا شفر و پسرش، میگوئیل کولی و… همه این‌ها در زمره شاکیان استقلال هستند و آندره‌آ استراماچونی هم هنوز پرونده خودش را به جریان نینداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی کاملاً بدیهی است که تمام فکر مدیران باشگاه باید معطوف به بستن پرونده‌های فوق شود. تازه بازیکنان داخلی و مربیان کنونی هم طلبکار هستند که آن نیز برای خودش داستان مفصلی است. البته این روز‌ها صحبت بر سر آن است که طلب چند نفر از طلبکاران خارجی به واسطه پولی که باشگاه استقلال در فیفا دارد، پرداخت خواهد شد ولی باید ببینیم اساساً چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا نه؟ به هر حال شرایط مذکور باعث شده تا مدیران باشگاه به فکر اتخاذ تصمیمات مهم و ضرب‌الاجلی برای عبور از این بحران باشند.

کمک و همفکری با ۲ وزارتخانه
با توجه به اینکه وزیر ورزش، رئیس مجمع باشگاه استقلال (و البته رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس) محسوب می‌شود، کاملاً بدیهی است که وزارت ورزش و جوانان در جریان مشکلات استقلال باشد. از طرف دیگر، با توجه به اینکه بعضی از هواداران استقلال همچنان معتقدند که میان این تیم و پرسپولیس تبعیضاتی قائل می‌شوند، مدیران ارشد وزارت ورزش به طور جدی دنبال آن هستند تا با استفاده از راهکار‌های قانونی، فکری برای عبور آبی‌پوشان پایتخت از بحران بکنند. همچنین خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که مدیران استقلال از دوستان خودشان در وزارت امور خارجه نیز برای مرتفع کردن مشکلات اخیر مشاوره و همفکری گرفته‌اند. اتفاقی که در ماجرای مذاکره با استراماچونی هم رخ داد.

بازیکنان مهمتر از شفر
این‌طور که شنیدیم یکی از سیاست‌هایی که استقلالی‌ها برای عبور از بحران مالی اخیر مد نظر قرار داده‌اند، اولویت قرار دادن شکایت بازیکنان خارجی نسبت به مربیان است. براساس قوانین فیفا، شکایت بازیکنان فوق العاده مهمتر بوده و بسیار سریع‌تر به آن رسیدگی می‌شود ولی پرونده‌های مربوط به شکایت مربیان گاهی‌اوقات تا دو سال هم به طول می‌انجامد، روی همین اصل قرار شده که فعلاً داستان شکایت وینفرد شفر در حاشیه قرار بگیرد و به وضعیت بازیکنان شاکی خارجی سریع‌تر رسیدگی شود. از طرف دیگر، مقامات استقلال تأکید دارند که قضیه مرد آلمانی به احتمال زیاد با گفتگو حل و فصل خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرور جپاروف بویان شفر استقلال استراماچونی استراماچونی استقلال بویان سرور جپاروف شفر گادوین منشا باشگاه استقلال برای عبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن از عملکرد بازیکنان این تیم تقدیر کرد و گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران حاضر در میکسدزون انجام داد.

نوازی در ابتدای صحبت‌های خود با تمجید از بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان ما استثنایی بودند و عملکرد خوبی داشتند، درسته که گل دریافت کردیم و عقب افتادیم اما جانانه بازی کردند و توانستند نتیجه را برگردانند.

ویدئو: 332101

او در ادامه با قدردانی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت: از هوادارانمان تشکر می‌کنم که پشت تیم بودند و در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

نوازی نسبت به حواشی ایجاد شده در پایان مسابقه واکنش نشان داد و گفت: حواشی‌ همیشه هست و چیز خاصی نبود!

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است