Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:20:09 GMT

فرمانداری آوج متعلق به مردم و درب آن به روی همه باز است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۰۲۰۶

فرمانداری آوج متعلق به مردم و درب آن به روی همه باز است

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج عصر پنجشنبه به همراه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه آوج، خضری معاون فرماندار، صوفی بخشدار مرکزی و فتح خانی بخشدار آبگرم با سرهنگ ربیعی فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضایی در این دیدار اظهار داشت: رسالت همه ما خدمت به مردم است و فرمانداری یک ساختمان سفید است که درب آن به روی همه شهروندان باز است و از ابتدای قبول مسئولیت بر همین روال پیش رفته‌ایم و پیگیری امور شهرستان و مشکلات مردم را محور همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها بوده است.

وی افزود: همواره سعی کرده‌ایم پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه و فعالان سیاسی و اجتماعی باشیم اما هیچ وقت وارد حواشی نشده و نخواهیم شد.

فرماندار شهرستان آوج گفت: سعی کرده‌ایم فضای شهرستان فضایی توأم با تعامل، همدلی و همکاری باشد تا بتوانیم مسائل و مشکلات، اولویت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان را در سطح استانی با مدیران مطرح کرده و از آنها بخواهیم برای خدمت به مردم ترغیب کنیم.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اصحاب رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان مشکلات مردم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی