Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@02:30:21 GMT

جزئیات سقوط هواپیمای پلیس در متل‌قو + عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۰۳۵۶

صراط:

احمد نوریان در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت ۱۷ امروز، یک فروند هواپیمای "سسنا"در حین عملیات انتظامی به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان، دچار سانحه شد که متاسفانه دو تن از همکاران عزیز و فداکارم در هواناجا به لقاء الله پیوستند.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه"سلمانشهر" در استان مازندران اتفاق افتاد،گفت:بلافاصله درساعات اولیه حادثه، یک تیم کارشناسی برای بررسی علت دقیق سانحه، به محل اعزام شدندکه اخبار تکمیلی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: دلیر مردان ناجا همواره تا پای جان برای خدمت به هموطنان خود و حفظ امنیت شهرها و مناطق مرزی کشور، جان برکف آماده فداکاری و ایثار هستند.

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا در خاتمه گفت: نیروی انتظامی تاکنون حدود ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب و امنیت مردم کرده است؛ لازم می‌دانم به خانواده شهدا به ویژه این دو همکار عزیز تبریک و تسلیت عرض کرده و علو درجات آنها را از خداوند خواستارم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سقوط هواپیمای ناجا سلمانشهر سخنگوی نیروی انتظامی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از سقوط خودروی دنا در آزادراه قزوین -رشت خبر داد که منجر به کشته شدن یک‌نفر و مصدومیت 2 نفر شد.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از سقوط خودروی دنا به دره در کیلومتر ۴۰ آزادراه قزوین- رشت خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه که در باند شمالی آزادراه مذبور رخ داده بود، ۲ نفر مصدوم و یک‌نفر هم کشته شدند.

وی زمان این رویداد را حدود ساعت ۴:۳۰ بامداد بیان کرد و گفت: در این حادثه بعد از ارزیابی میزان حادثه بلافاصله عملیات رهاسازی حادثه‌دیده‌ها و مصدومان با کمک عوامل امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر صورت گرفت.

رئیس مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین اضافه کرد: مصدومان این حادثه با آمبولانس و توسط نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

کد خبر 750061

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا