Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@17:06:50 GMT

اعتبار نامه نماینده منتخب نور و محمودآباد به وی تحویل شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۰۴۸۹

اعتبار نامه نماینده منتخب نور و محمودآباد به وی تحویل شد

اعتبار نامه ولی‌الله فرزانه نماینده منتخب نور و محمودآباد در فرمانداری شهرستان نور به وی تحویل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سعید فرزانه در آئین دریافت اعتبار نامه خود که با حضور مسؤولان اجرایی و هیت نظارت، اعضای شورای تامین و اصحاب رسانه در محل فرمانداری برگزار شد، با ذکر نام و یاد شهدا به ویژه سردار شهید سپهبد سلیمانی، اظهار کرد: هر وقت تصاویر شهید سلیمانی را در معابر می‌بینم، احساس دلتنگی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از دست اندرکاران و برگزارکنندگان انتخابات و نیز کاندیداها، افزود: این جلسه بیشتر جنبه تشکر دارد و اهداف و برنامه‌ها را در نخستین جلسه شورای اداری پس از هفت خرداد اعلام می‌کنم.

این منتخب مجلس مشارکت بیش از ۶۰ درصدی واجدین شرایط در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد را افتخاری برای نظام دانست و تصریح کرد: ما در همه عرصه‌ها نیازمند مشارکت بالا هستیم زیرا حضور حداکثری امنیت کشور را بالا می‌برد.

فرزانه خاطر نشان کرد: همه کاندیداها با هم رفیق و گاهی همکار بودیم و یک ماه آخر رقابت کردیم که این به معنای دفاع و اثبات خود بود که در حین آن به تضاد و تضارب آرا هم می‌رسیدیم اما در مجموع انتخابات سالم و خوبی داشتیم.

وی به کارکردهای نمایندگان اشاره کرد و گفت: کارکرد نمایندگان در همه کشورها مشخص است، نخستین کارکرد در سطح ملی است و تصمیم گیری برای ۸۴ میلیون نفر که در قانون‌گذاری، تحقیق و تفحص، نظارت و کار گرفتن وزار است، مجلس به عنوان عصاره ملت باید صدای مردم باشد تا این صدا شنیده شود.

نماینده یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه نور و محمودآباد، تصریح کرد: امروز مشکلات اقتصادی مهم‌ترین مشکل کشور و مردم است و رهبر معظم انقلاب هم بیش از ۱۰ سال مسائل اقتصادی را در شعار سال مطرح و ما را هدایت می‌کنند این سیاست کلی برای اقتصاد کشور ما است زیرا دشمن دست روی اقتصاد مردم گذاشته است.

این نماینده کارکرد دیگر نمایندگان را در مجمع نمایندگان استان عنوان کرد و افزود: استان ما خطی است بر خلاف استان‌هایی که جمعیت متمرکز دارند استان مازندران دارای پراکندگی است، به همین دلیل اختلاف سلیقه در اجرای پروژه پیش می‌آید بنابراین همه تلاش این است تا مجمع، همه نمایندگان مجلس را با داشته‌های استان آشنا کنند، ظرفیت‌های بزرگ مثل بنادر، فرودگاه‌ها، کارخانه‌ها و ...استان را باید نمایندگان بشناسند زیرا در رونق اقتصادی دخالت دارند.

وی ادامه داد: کارکرد منطقه‌ای که اجتناب‌ناپذیر است، در همه دنیا نمایندگان دو وظیفه قانونی دارند، قانون‌گذاری و نظارت اما در کشور ما یک وظیفه اضافه شده  که آن هم ارباب رجوع پذیری است، نماینده ما نمی‌تواند بگوید من در تهران می‌نشینم و قانون‌گذاری می‌کنم و نظارت دارم و وظیفه دیگری ندارم.

 

نماینده  مردم نور و محمودآباد در مجلس یازدهم در ادامه تصریح کرد: نظام اداری ما کهنه است و نتوانستیم نظام اداری را به نفع انقلاب و مردم تغییر بدهیم، این ضعف است، برخی می‌پرسند با شفافیت موافق هستید یا مخالف؟ چه کسی می‌تواند با شفافیت مخالف باشد! این معلول است نه علت؛ نظام اداری ما را انگلیس به ما ارائه کرد و اکنون خود آنها نظام ما را ناکارآمد معرفی می‌کنند، نظام اداری باید به نفع انقلاب و مردم تغییر پیدا کند، مبارزه با فساد به ویژه فساد اداری نیازمند نظام اداری سالم و نو است، نظام اداری معیوب نمی‌تواند با فساد مبارزه کند.

نماینده یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه نور و محمودآباد، با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم توصیه و سفارش دین ما و اولیاء خداست، تصریح کرد: در زمان حضور در شهرستان باید با حفظ روابط قانونی و شرعی به این موضوع بپردازم.

وی بار دیگر به ویژگی شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: معاد پذیر بود، آخرت را می‌دید، تواضع از دیگر ویژگی ایشان بود، حتی بیگانگان او را قدرتمندترین ژنرال دنیا می‌دانستند اما تواضع او زبانزد همگان بود، با دیدن فرزندان شهدا و مستضعفان اشک از چشمانش سرازیر می‌شد، وجود و شهادتش برای کشور ما نعمت بود و هست.

این نماینده خاطر نشان کرد: در بحث اجرایی ما کمک می‌کنیم اما دستگاه اجرای در راس فرماندار و روسای دستگاه‌های خدمات رسان وظیفه اجرایی دارند که اگر خوب انتخاب کردید موفق هستید، حالا با تجربه و سوابقی که در بحث اجرا دارم شاید راهکارهایی هم دادم.

فرزانه مردمداری را یک اصل دانست و افزود: مردم مسوولان را نماد نظام جمهوری اسلامی می‌شناسند بنابراین باید  تلاش کنیم و طوری خدمت کنیم تا به مردم امیدواری داده و یاران نظام را افزایش دهیم.

 

وی در پایان گفت: دوران رقابت یک‌ماه بود اما سه‌ سال و ۱۱ ماه رفاقت، دوستی و مهربانی باید برقرار باشد ما دنبال نامهربانی نیستم و اگر رقابتی باشد در انتخابات آینده است.

علی شادمان فرماندار شهرستان نور نیز در ابتدای جلسه پیشاپیش فرا رسیدن ماه رمضان را تبریک گفت و افزود: در برگزاری انتخابات حتی یک مورد گزارش و شکایت از هیچ‌یک از اعضای ناظر و نمایندگان نداشتیم در شمارش هم با هماهنگی مراجع مرتبط انجام شد.

 

 

در پایان جلسه اعتبارنامه سعید فرزانه نماینده منتخب مردم نور و محمودآباد توسط فرماندار شهرستان نور و رئیس حوزه انتخابیه نور و محمودآباد به وی اهدا شد.

انتهای پیام/۸۶۰۲۳/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: اعتبارنامه فرزانه نماینده نور محمودآباد فرمانداری نور و محمودآباد شهرستان نور نظام اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت

امتداد - اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه مجازی خود در مورد ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳ نوشت: «اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ده هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید. نگهداشت کادر درمان و ارتقاء نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.»

در این زمینه بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت نیز گفت: مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعمال مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال خبر داد و گفت: این مصوبه در بودجه امسال دیده شده است.

وی گفت: با توجه به نیاز‌هایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن مجلس از نمایندگان مجلس درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه به تصویب رسید.

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت