Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:45:46 GMT

انجام 1850 نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۰۸۳۸

انجام 1850 نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از انجام هزار و 850 مورد نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیامک محبی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به انجام هزار و 850 مورد نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند طی 24 ساعت گذشته اظهار کرد: تعداد کل بازدیدهای بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت در روز گذشته هزار و 850 مورد بود که 5 مورد از صنوف متخلف پلمپ و 119 مورد نیز اخطار صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این روز همچنین 6 قلیان سرا که جزو صنوف پرخطر هستند و باید تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند، فعالیت خود را از سر گرفته بودند که با مداخله بازرسان مرکز بهداشت در قالب گشت مشترک با تعزیرات، صمت، نیروی انتظامی و اماکن تعطیل و غیرفعال شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه تعداد 683 مورد از صنوف نیز در روز گذشته اقدام به ثبت صنف خود و دریافت کد رهگیری کردند افزود: از جمله فعالیت های واحد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت می توان به پلمب یک واحد چلوکبابی، گشت مشترک با اماکن و پیگیری قلیانسرا های فعال و مراکز تجمعی جهت مقابله با بیماری کرونا، صدور اخطاریه تعطیل دو واحد شیرینی فروشی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، صدور اخطاریه تعطیل به واحدهای پر تراکم اطراف پاساژ الزهرا و... اشاره کرد.

انتهای پیام/78027

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قم بهداشت محیط بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: فاصله سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به کشور کاهش یافته است، اما همچنان پایین‌تر از میانگین است و این فاصله باید کمتر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سعید کریمی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته توسط دولت در مقابل جایگاه مردم اندک است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد وزارت بهداشت عدالت و تعالی نظام سلامت است، افزود: فاصله سرانه تخت خراسان شمالی نسبت به کشور کاهش یافته اما همچنان پایین است لذا باید این فاصله کمتر شود.

معاون درمان وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: برای ماندگاری پزشکان در خراسان شمالی تعرفه دولتی و خصوصی در این استان را ثابت کردیم که اقدامی بی سابقه بود.

کریمی عنوان کرد: سال ۹۵ برای درآمد پزشکان در بیمارستان دولتی قرار دادند که دولت سیزدهم آن را برداشت؛ همچنین طرح قاصدک را حذف کردیم و مالیات را کاهش دادیم تا بخش دولتی درمان جان دوباره بگیرد.

کد خبر 748466

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود