Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: دستگاه ورزش وجوانان لرستان جزء استان هایی است که جایگاه بسیار خوبی در بحث برنامه ریزی های موثر برای مقابله با بیماری کرونا دارد.

سیدعلی کریمی در نشست مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، اظهار کرد: توجه به مقوله جوانان و پیگیری امورات آنان یکی ازموضوعات مهم و با اهمیتی است که اداره کل ورزش وجوانان لرستان برحسب رسالت و وظیفه ذاتی که در دو حوزه ورزش وجوانان دارد و همچنین سیاست های تعریف شده ایی که در سطح وزارت برای این دستگاه برنامه ریزی شده به آن می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان را یک ظرفیت بسیار خوب و مهم عنوان کرد و افزود: این مجمع در سطح کشور به عنوان مجمع ملی و در سطح استان به عنوان مجمع استانی با تصمیمگیریهای خوبی که به کار میگیرند ظرفیتی موثر برای ارتقا توسعه وپیشرفت و حل چالشها هستند.

کریمی تصریح کرد: با توجه به رسالت سنگینی که برای مجمع جوانان تعریف شده است می‌توانند به عنوان کمک دهنده به دولت و مردم در حوزههای مختلف نقش به سزایی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به رویدادهای سال ۹۸ و نقش موثر جوانان در این رویدادها، بیان کرد: در سال ۹۸ با اتفاقاتی چون بلایای طبیعی مانند سیل وهمچنین فشار تحریم ها مواجه بودیم که مواجه شدن با این اتفاقات نیازمند به تدابیری داشت که در این زمینه جوانان هم درسطح کشور وهم در استان نقش فعال و موثری ایفا کردند.

وی بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ارائه داده شده را یک نقطه عطف در موضوع جوانان عنوان کرد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در این بیانیه اهم موضوعات توجه به جوانان با رویکرد به مدیریت وبرنامه محوری جوانان واستفاده از ظرفیت آنان است واین موضوع یک بارسنگین از مسئولیت را برروی دوش مسئولین گذاشته است.

کریمی با بیان اینکه هر زمان به جوانان اعتماد کردیم پاسخ مثبت گرفتیم وبا ذهن خلاق جوانان توانستیم فضای خوبی ایجاد کنیم، خاطر نشان کرد: براساس بیانیه گام دوم انقلاب یک رسالت پرمعنایی بر دوش جوانان قرار گرفته است که ما نیز برمبنای آن باید به جوانان اعتماد کنیم و در عرصه های مختلف میدان را به جوانان بسپاریم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به روند تشکیل مجمع جوانان استان گفت: در سال ۹۸ بعد از سیر مراتب قانونی مجمع جوانان استان را به دور از مسائل حاشیه ایی و با مدیریت خود جوانان برگزار کردیم تا افرادی به عنوان افراد منتخب در این مجمع برای تصمیم گیری ها حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه جوانان لرستانی در سال ۹۸ در شرایط های مختلف مانند بحران سیل وانتخابات مجلس پای کار آمدند ونقش آفرینی های چشمگیری به عنوان نیروهای جهادی از خود نشان دادند، ادامه داد: در پایان سال ۹۸ با ویروس کرونا مواجهه شدیم که در این زمینه جوانان لرستانی خصوصا مجمع جوانان و معاونت امور جوانان اداره کل اقدامات موثر وجهادی در مقابله با کرونا به کارگرفتند و نقش بسیار خوبی در مقابله با شیوع بیماری کرونا ایفا کردند وحتی ظرفیت های بسیار خوبی نیز برای مقابله با این ویروس در استان ایجاد کردند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با تقدیر ازاقدامات معاونت امور جوانان اداره کل، مجمع جوانان استان وهمه سمن های حوزه جوانان به خاطر فعالیت های چشمگیرشان در امر مبارزه با کرونا ویروس، گفت: خوشبختانه جزء استانهایی بودیم که جایگاه بسیار خوبی در بحث برنامه ریزی برای مقابله با این بیماری داشته ایم.

کریمی با اشاره به فعالیت های مجمع جوانان استان، بیان کرد: امیدواریم در سال ۹۹ براساس رسالت تعریف شده این مجمع و دستور العمل هایی که از طرف وزرات واستان برای آنان در نظر گرفته می شود این جوانان بتوانند با یک برنامه ریزی وتصمیم گیری منسجم و مدیریت موثرشان نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اداره ورزش و جوانان همه علیه کرونا مجمع جوانان استان برای مقابله جوانان لرستان مدیرکل ورزش ورزش وجوانان برنامه ریزی بسیار خوبی سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی