Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@08:00:15 GMT

بهره‌برداری از ۶۹دستگاه پل آسیب دیده از سیل در لرستان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۱۳۰۶

بهره‌برداری از ۶۹دستگاه پل آسیب دیده از سیل در لرستان

عباس شرفی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: سال گذشته لرستان با ۲ سیل در ابتدا و پایان سال مواجه و خسارت های بسیار زیادی به بخش راه وارد شد که با برگزاری مناقصات به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان کار بازسازی پل ها در استان آغاز شد.

وی با بیان اینکه با وقوع سیل اسفندماه ۲ پل بازسازی شده تخریب شدند، افزود: عملیات بازسازی این پل ها نیز آغاز شده و امیدواریم پل های بزرگ و زمان بر نیز هرچه سریعتر و به صورت همزمان با پل سپهبد شهید قاسم سلیمانی (بابازید) به بهره برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیل سال گذشته در لرستان بیش از یکهزار میلیارد تومان خسارت به بخش های مختلف راهسازی و پل های استان وارد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان همچنین در خصوص نحوه استفاده از ناوگان مسافربری استان گفت: با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، امیدواریم با اقبال مردم به حمل و نقل عمومی بتوان سفرها را راه اندازی کرد.

وی اضافه کرد: اتوبوس های استان از بهترین برندهای کشور هستند و عملیات گندزدایی و ضدعفونی اتوبوس قبل و بعد از سفر انجام می شود و تا جایی که امکان دارد شرکت ها لوازم بهداشتی در اختیار مسافران قرار می دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: اتوبوس حمل و نقل عمومی راهداری و حمل و نقل جاده سیل مسافران امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود