Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:09:23 GMT

وقوع زمین لرزه در دریای خزر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۱۳۳۲

وقوع زمین لرزه در دریای خزر

گزارش مقدماتی زمین‌لرزه از سوی مرکز لرزه‌نگاری کشوری حاکی است که این زمین‌لرزه به بزرگی 4.5 درجه در مقیاس ریشتر در410کیلومتری استان اردبیل رخ‌داده است.

این زمینه لرزه در ساعت ساعت 6 و بیست و دودقیقه و 54 ثانیه  روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه و در عمق 10کیلومتری ثبت‌شده است.

بر اساس این گزارش، نزدیک‌ترین مناطق مسکونی به محل زلزله، دریای خزرهستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک‌ترین شهرها:

264 کیلومتری پارس آباد در استان اردبیل 

269 کیلومتری تازه کند در استان اردبیل 

238کیلومتری جعفر آباد در استان اردبیل 

هنوز گزارشی در خصوص خسارات احتمالی این زمین‌لرزه نرسیده است.
 

برچسب‌ها جعفرآباد پارس آباد مغان دریای خزر استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جعفرآباد پارس آباد مغان دریای خزر استان اردبیل جعفرآباد پارس آباد مغان دریای خزر استان اردبیل استان اردبیل زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن جوان شوهر سابقش را کشت

زن جوانی که به علت کینه و انتقام‌جویی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ سعید یوسفی‌فعال، فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در محله «ملاباشی» شهر اردبیل، مأموران کلانتری ۱۶ «سبلان» در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند. با بررسی اولیه مأموران مشخص شد که یک زن و مرد که مدتی قبل از هم طلاق گرفته بودند با همدیگر درگیر شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.  

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن زن جوان بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد.

ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم، وی در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.  

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از طریق مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • زمین لرزه در شهمیرزاد