Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:52:56 GMT

تلاش خواهم کرد فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۱۶۳۲

تلاش خواهم کرد فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی شود

سرپرست انجمن فوتبال هفت نفره گفت: تمام توانمندی خود را بکار خواهم بست تا فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی شود.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل ازایسنا، بیژن ذوالفقار نسب، با بیان این که شناخت کافی نسبت به فوتبال هفت نفره دارم، اظهار کرد: در پارالمپیک لندن و ریو مسوول فنی تیم فوتبال هفت نفره بودم و تقریبا مدت 10 سال با این تیم همکاری داشتم، بنابراین نسبت به این تیم بیگانه نیستم و تجربه کافی نسبت به عملکرد بازیکنان دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: زمانی که اسبقیان با من درباره همکاری با تیم فوتبال هفت نفره صحبت کرد بدون هیچ قید و شرطی پذیرفتم و تا جایی که بتوانم از تجربیات خود برای رشد و پیشرفت این تیم استفاده خواهم کرد تا در رقابتهای بین‌المللی به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

 

سرپرست انجمن فوتبال هفت نفره پیرامون این پرسش که برای حضور دوباره این تیم در بازیهای پارالمپیک چه برنامه‌ای خواهید داشت، خاطرنشان کرد: سعی بر این است که با همکاری فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک رایزنیهای لازم را در این زمینه انجام دهیم تا شرایط حضور فوتبال هفت نفره را در پارالمپیک فراهم کنیم. به هر صورت تمام توانمندی خود را بکار خواهم بست تا این تیم دوباره پارالمپیکی شود.

 

ذوالفقار نسبت همچنین در خصوص تغییرات در کادر فنی گفت: با توجه به شناخت کافی که نسبت به این تیم دارم سعی خواهم کرد با همکاری فدراسیون در این خصوص تصمیم نهایی گرفته شود تا بعد از این که شرایط از نظر ویروس کرونا به حالت عادی برگشت زودتر اردوهای خود را برپا کنیم.

 

وی در پایان اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی من در فوتبال هفت نفره این است که با شناسایی بازیکنان مستعد در استانها، شهرستانها و تشکیل تیم ملی قوی دوباره این تیم را در جهان مطرح و برای حضور دوباره آن در پارالمپیک تلاش کنم. بدون شک در آینده خبرهای خوبی را از این تیم خواهید شنید.

بیژن ذوالفقار نسب پارالمپیک فوتبال معلولان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بیژن ذوالفقار نسب پارالمپیک فوتبال معلولان فوتبال هفت نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس