Web Analytics Made Easy - Statcounter

اژدری درباره تسهیلات اعطایی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا گفت: اختصاص ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای جبران آثار اقتصادی کرونا ناچیز و مسکن موقت برای اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «علی اژدری» شب گذشته (چهارشنبه 3 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره تسهیلات اعطایی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا گفت: اختصاص 75 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای جبران آثار اقتصادی کرونا ناچیز و مسکن موقت برای اقتصاد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس اقتصادی در توضیح دلیل خود برای این موضوع گفت: مشخص نیست بیماری کرونا تا چه زمانی ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه هدایت این تسهیلات ممکن است به دلیل نبود شناخت از جامعه هدف دچار مشکل شود، افزود: 70 درصد صنعت کشور را بنگاه های کوچک تشکیل می دهند که شناسایی واحدهای آسیب دیده از کرونا بحث مهمی است.

 

اژدری با بیان اینکه اختصاص 50 هزار میلیارد تومان از 75 هزار میلیارد تومان به این واحدها نمی تواند مشکلات آنها را رفع کند، گفت: تقسیم منابع محدود میان بنگاه هایی که هیچ معیار مشخصی برای انتخاب و میزان آسیب آنها از شرایط کنونی وجود ندارد موجب می شود این منابع اثرگذاری برای بهبود وضع اقتصادی نداشته باشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات کرونا هزار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود